no to wiemy, ile kosztuje spokój :)

Data: 2011-03-01 13:24:59
Autor: Roberto
no to wiemy, ile kosztuje spokój :)
Zreszta GW już tak ma. W Krakowie o Cracovii pisze niejaki Kordyl.
Bynajmniej z tego co wiem, jego zadaniem nie jest pisanie o piłce, ale
wyciąganie śmieci.

Data: 2011-03-01 23:08:04
Autor: yamma
Roberto wrote:
Bynajmniej z tego co wiem, jego zadaniem nie jest pisanie o piłce, ale
wyciąganie śmieci.

Czy w tym twoim gimnazjum pani od polskiego tłumaczyła ci już co oznacza słowo "bynajmniej"?
yamma

Data: 2011-03-01 14:43:45
Autor: Roberto
On 1 Mar, 23:08, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Roberto wrote:
> Bynajmniej z tego co wiem, jego zadaniem nie jest pisanie o pi ce, ale
> wyci ganie mieci.

Czy w tym twoim gimnazjum pani od polskiego t umaczy a ci ju co oznacza
s owo "bynajmniej"?
yamma

W przeciwieństwie do Ciebie ja się nie uczyłem w gimnazjum bo w moich
czasach nie było takiej szkoły.  bynajmniej - wcale, zupełnie, ani
trochę, zgoła. Tak popełniłem błąd językowy. Za to mogę powiedzieć
przepraszam. A ty potrafisz tak odpowiedzieć na idiotyczną zaczepkę??
Tak więc napisze Ci inaczej. Waldemar Kordyl pisze do Gazety Wyborczej
i z tzw. nakazu jako kibic Hutnika pisze o Cracovii. I tym nakazem
jest pisanie tak, aby było sensacyjnej bo to przyciąga oko. Podobnie
jest z Michałem Białońskim, którego znam osobiście i kiedyś
powiedziałem mu co o tym sądze. Lepiej Ci??? Tak, popełniłem farfocla
językowego.  I dalej masz zamiar rozmawiać na poziomie zaczepek rodem
z knajpy pod blokiem?? To może daj sobie siana bo szkoda czasu.

Data: 2011-03-02 13:28:23
Autor: Roberto
no to wiemy, ile kosztuje spokój :)
Tak myślałem. Zamykam rozmowę