no to wygralem w sadzie ze straszakami...

Data: 2013-04-12 23:01:54
Autor: Marcin N
no to wygralem w sadzie ze straszakami...
W dniu 2013-04-12 20:05, misiek pisze:
Pisalem swego czasu o tym, ze mi zalozyli blokade na parkingu ulicznym
platnym :) bo chlopcom sie "cus pomylylo" - i stwierdzili ze parkuje blizej
niz 10m od skrzyzowania ;) LOL
No to odmowilem przyjecia mandatu - sprawa w sadzie -dwie rozprawy... na
pierwszej przesluchanie 3 swiadkow [straszacy] plus doprowadzenie przeze
mnie oralnie do zmiany koloru twarzy oskarzyciela posilkowego [ze strazy
wiejskiej]  na fioletowo czerwny [ze zlosci ofkors] ;)

Nie daj się prosić i opowiedz więcej szczegółów.

--
MN

Data: 2013-04-12 23:42:35
Autor: misiek

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kk9snq$vjn$1news.task.gda.pl...
[...]

:)
bylo pare celnych i cietych ripost z mojej strony - na goscia przyglupie teksty typu ze "nie kazdy kierowca ma czyste tablice rejestracyjne" [ bo nawet zle spisali rejestracje do wniosku o ukaranie i w wyroku byla nie moja ;) LOL  itp... to mu powiedzialem ze "nie kazdy straznik ma miarke zeby zmierzyc odpowiednia i przepisowa odleglosc od skrzyzowania" ;) ... i pare w tym [bez] guscie... ogolnie typek z elokwencji i wygladu lekki cwiercynteligent w pierwszym pokoleniu...
tak sie gosciu wkurwiil, ze  koncu zaczal krzyczec i pytac czy jestem w kawiarni czy w sali sadowej ;) zapomnial tylko ze to kwestia mowiona Sedziego  zazwyczaj ;) bo ucisza [nie] zbedne komentarze na sali :D - to ja mu na to - czy on sie czuje sedzia ;D LOL
a  Sedzia tylko sie usmiechala pod nosem ... zero uciszania mnie itp.. a ja spokojnie, rzeczowo i do celu...  punktowalem dalej ... powiedzialem ze bylo czterech straznikow a nie potrafili dobrze spisac rejestracji... ;) no i jak ja mam im wierzyc odnosnie mierzenia na oko odleglosci od krzyzowki ? oczywiscie wspomnaielm ze dwoch gosci satalo na mojej wysokosci i zostali puszczeni wolno bez blokady i jakiegokolwiek mandatu - to juz bylo za wiele dla pajaca :D

A`propos 4 strasznikow - chcialem jeszcze dodac, jak w starym kawale o MO, ze dwoch czyta - a dwoch pisze, ale sie nadludzka sila slabej woli powstrzymalem :D
itp itd.

najlepsze byly pytania do swiadkow :)
oczywiscie zaden straszak nie mierzyl nic ... jeden nawet powiedzial ze nie jest pewien czy zlamalem przepis o odleglosci - i moglem stac ponad 10 m od skrzyzowania :D

Refleksja generalnie taka - ze SM w mojej wsi 400 tysiecznej to banda zlosliwych kretynow o niewyjsciowych buzkach ... zero poszanowania prawa, zero szacunku do ludzi, zero przejmowania sie czymkolwiek... nie dosc ze nieslusznie zalozyli blokadke - to jeszcze kretyni nie potrafili spisac dobrze numerow... chyba ze maja takie oblozenie praca ... ze jezdza taczkami ale nie maja czasu zaladowac :D

Rzetelnosci zero, uprzejmosci zero... takiego chama jak ten posilkowy oskarzyciel dawno nie widzialem ... jak na sluzbe pseudomundurowa ofkors... jak mialem kiedys do czynienia z drogowka to pelna kultura byla ... a mialem tylko raz mandat za predkosc od 8 lat ...
 SM tyko filuja na blokadki i kasuja frajerow... na szczescie tym razem sie pomylili...

Data: 2013-04-13 10:16:55
Autor: Cavallino

Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kk9vkf$vb8$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Czyli wypisz wymaluj jak ze skeczu Neonówki, widać się nie pomylili w ocenie.

Data: 2013-04-13 17:50:42
Autor: misiek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:51691478$0$1267$65785112news.neostrada.pl...

[...]

no niestety - przykre to, ale prawdziwe...

no to wygralem w sadzie ze straszakami...