no zaczęło się

Data: 2016-11-10 17:13:40
Autor: PiteR
no zaczęło się
Donek i Wołodzia dogadali się. Ja jeszcze w Polsce ale na działkę już nie pojadę.
Tam już zona. Choć z drugiej strony benzin u Wołodzi tańszy.

http://gazetaolsztynska.pl/397109,Google-quotoddaloquot-czesc-naszego-wojewodztwa-Rosji.html
http://noizz.pl/spoleczenstwo/mapa-polski-w-google-brakuje-sporego-fragmentu-co-sie-stalo/707wr8f

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-10 17:30:12
Autor: nadir
no zaczęło się
W dniu 2016-11-10 o 17:13, PiteR pisze:
[...]

Czyli Antoni spóźnił się Obroną Terytorialną.

Data: 2016-11-10 18:52:40
Autor: PiteR
no zaczęło się
na  ** p.m.s **  nadir pisze tak:

[...]

niestety

http://piterpro.private.pl/img/plan.jpg

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-11 19:42:44
Autor: T.
no zaczęło się
W dniu 2016-11-10 o 18:52, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  nadir pisze tak:

[...]

Ten plakat zawiera pewne zafałszowania. W 1939 r. mieliśmy potężną armię - ustępowała tylko niemieckiej i francuskiej i bodaj brytyjskiej. Nasza była większa nawet od armii USA. Niestety to nie wystarczyło na Niemcy, ale brakło nam niewiele. Niemcy długo leczyli rany po kampanii wrześniowej. Co ciekawe - broniliśmy się dwukrotnie krócej niż Francja, która miała 12 razy większą armię.
T.

Data: 2016-11-12 21:51:45
Autor: RadoslawF
no zaczęło się
W dniu 2016-11-11 o 19:42, T. pisze:

[...]

Stwierdzenie "mieliśmy potężną armię" jest ewidentnie nie prawdziwe.
Prawdziwe będzie mieliśmy liczną armię i boleśnie się przekonaliśmy
że nie liczba bagnetów świadczy o potędze armii.
Aktualne zwiększenie jej liczebności poprzez zwiększanie liczby
bagnetów zdaje się udowadniać że nawet dzisiejsi decydenci jeszcze
tego nie zrozumieli. Lub OT powstaje z całkiem  nie militarnego powodu.

Pozdrawiam

Data: 2016-11-12 20:58:54
Autor: masti
no zaczęło się
RadoslawF wrote:

tego nie zrozumieli. Lub OT powstaje z całkiem  nie militarnego powodu.

to, że OT powstaje z niemilitarnego powodu to nawet zapisano w
założeniach

Data: 2016-11-12 21:59:54
Autor: Rey48
Liczba pałek. Re: no zaczęło się

Aktualne zwiększenie jej liczebności poprzez zwiększanie liczby
bagnetów zdaje się udowadniać że nawet dzisiejsi decydenci jeszcze
tego nie zrozumieli. Lub OT powstaje z całkiem  nie militarnego powodu.

Nie chodzi o liczbę bagnetów,
chodzi o liczbę pałek do rozpędzania demonstrantów.
Za Hitlera SA sprawdziło się, więc OT też bedzie skutecznie
paraliżować pałkami opozycję i bedzie skuteczną ochroną PiSlamistów.

Data: 2016-11-12 13:44:50
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Pierdolisz tak bo sie na 500 na dziecko nie zalapales. Dobrze wyszkolona i przyzwoicie wyposazona formacja obrony terytorialnej, czyli wspolczesna partyzantka, ma wielokrotnie wieksza wartosc bojowa niz jednostki liniowe.

Data: 2016-11-12 21:49:13
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

Pierdolisz tak bo sie na 500 na dziecko nie zalapales.

a Ty się się załapałeś?

Dobrze wyszkolona i przyzwoicie wyposazona formacja obrony
terytorialnej, czyli wspolczesna partyzantka, ma wielokrotnie wieksza wartosc bojowa niz jednostki liniowe.

dobrze wyszkolona po tygodniu ćwiczeń?

Data: 2016-11-12 22:57:45
Autor: Shrek
[...]

To pochuj państwa wydają kupę kasy na wojsko?

Shrek

Data: 2016-11-12 14:55:19
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Tez nie wiem po chuj wydaja. Maja zla doktryne obronna. Hitler jak budowal armie to stwierdzil ze panstwo ktore wygralo wojne nie moze wygrac nastepnej bo wojskowi beda uwazali ze nastepna wojna bedzie taka sama jak poprzednia. I trafil. Panstwa na zachod od III Rzeszy planowaly i cwiczyly wojne pozycyjna a Niemcy postawily na lacznosc i mobilnosc plus nowoczesne lotnictwo.. Jesli rzadzacy Polska nie planuja wojny w ktorej bedziemy agresorami to czolgi, samoloty, smiglowce, okrety sa nam zbedne. Jak bysmy zostali napadnieci to caly ciezki sprzet zostanie zniszczony maksymalnie w dwanascie godzin. Na zolnierzy panstwa islamskiego koalicje rozne zrzucily wiecej bomb niz ich tam jest. I co? Dalej maja sie dobrze.

Data: 2016-11-12 22:57:49
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

[...]

jeśli Ci się wydaje, że Daesh to partyzantka czy samoobrona to bardzo
mało wiesz

Data: 2016-11-13 09:34:29
Autor: Shrek
Liczba pałek. Re: no zaczęło się

> Na zolnierzy panstwa islamskiego koalicje rozne zrzucily wiecej bomb niz ich tam jest. I co? Dalej maja sie dobrze.

Po pierwsze to nie jest zwykła partyzantka,

Pod drugie maja wsparcie finansowe z zewnątrz,

Po trzecie nikt ich tak naprawdę na poważnie nie tępi (znaczy robią to żeby robić, a nie wytępić),

Po czwarte (co łączy się z trzecim) nikt ich okupować nie chce, więc na ziemi nikt z nimi nie walczy,

Po piąte - metody islamistów są mało ze tak powiem godne naśladowania w cywilizowanych krajach,

Po szóste - raczej nie chciałbyś tam żyć - już lepiej pod ruskim zaborem,

Po ostatnie i najważniejsze - wbrew temu zapewne ci chciałeś pokazać pokazałeś, że tacy "partyznaci" to się nadają do stworzenia junty wojskowej a nie obrony granic. To znaczy całkiem dobrze trzymają za mordę cywili, natomiast jak przylecą nawet ruscy przestarzałym szturmowcem czy myśliwcem to dostają baty.

Shrek

Data: 2016-11-13 02:47:50
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Partyzanci nie sa do obrony granic. Od tego sa wojska liniowe. Partyzanci sa od takiego wywolywania strat u przeciwnika, ktory pokonal wojsko broniace granic i fizycznie wszedl na teren panstwa ktore chce podbic, zeby prowadzenie okupacji bylo bardzo kosztowne i w efekcie doprowadzilo do wycofania sie agresora. Nie ja to wymyslilem tylko Hawkins. Ten scenariusz kilka razy sie sprawdzil. Afganistan i Wietnam potwierdzaja slusznosc tezy. Partyzanci nie wygrywaja wojen. Wojne obronna wygrywa sie jak wyprze sie przeciwnika z okupowanego terenu, wejdzie na jego teren i rozbije jego wojsko a nastepnie wymusi podpisanie aktu kapitulacji i uzyska odszkodowanie. Napisales ze nie akceptujesz metod Arabow. A ja akceptuje. Na wojnie nie liczy sie moralnosc tylko skutecznosc. Partyzanci z zalozenia maja stosowac nie cywilizowane metody prowadzenia wojny. Kazdy zlapany przeciwnik ma dostac tylko jedna kare. Na dodatek zanim umrze musi sie nacierpiec. Partyzaci maja zabijac i okaleczac nie tylko zolnierzy przeciwnika ale ich kobiety, dzieci i wszystkich ktorzy z przeciwnikiem wspolpracuja.

Data: 2016-11-13 12:52:08
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

[...]

akurat oba pokazują, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Afganistan był mocno wspierany z zewnątrz a wojnę w Wietnami wygrały
regularne wojska komunistycznej północy przy internacjonalistycznym
wsparciu Układu Warszawskiego

Data: 2016-11-13 05:26:24
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Powod zakonczenia wojny w Wietnamie byl polityczny a nie militarny. Poza tym wiekszosc akcji ze strony Wietnamu bylo typowa wojna partyzancka, przez regularne jednostki liniowe chroniona byla tylko stolica. Miala ochrone lotnicza, rakietowa i piechoty. Nawet niby decydujaca bitwa o jakies lotnisko, co to niby zawazyla na decyzji Amerykanow o zakonczeniu wojny byla typowym chociaz na duza skale atakiem partyzanckim. Regularne wojsko nie zyje w lasach i tunelach.

Data: 2016-11-13 13:33:17
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

Powod zakonczenia wojny w Wietnamie byl polityczny a nie militarny.

przed chwilą twierdziłęś co innego

[...]

i zupełnie pominąłeś udział regularnej armii wietnamskiej, radzieckiej
itd. mniej filmów więcej historii

Data: 2016-11-13 08:21:47
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Powod a nie sposob walki. Bez tego politycznego powodu o ktorym tak jak o prawie wszystkim nie masz pojecia to wojna w Wietnamie toczyla by sie jeszce z dziesiec lat a moze i do dzisiaj.

Data: 2016-11-13 17:12:25
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

Powod a nie sposob walki. Bez tego politycznego powodu o ktorym tak jak o prawie wszystkim nie masz pojecia to wojna w Wietnamie toczyla by sie jeszce z dziesiec lat a moze i do dzisiaj.

oczywiście wyciąłeś wszystko, żeby nie było widać, ze odpowiadasz
kompletnie nie na temat

Data: 2016-11-13 10:17:44
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Jakie ma znaczenie czy wycialem czy nie skoro juz niewielu zostalo takich co Cie nie ma w kf.

Data: 2016-11-13 18:35:58
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

Jakie ma znaczenie czy wycialem czy nie

zasadnicze

skoro juz niewielu zostalo takich co Cie nie ma w kf

udowodnij

Data: 2016-11-13 11:15:28
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Chyba Cie pojebalo do konca.

Data: 2016-11-13 19:23:40
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

skoro juz niewielu zostalo takich co Cie nie ma w kf

udowodnij

Chyba Cie pojebalo do konca.

czyli przyznajesz, że kłamiesz. nie, żeby mnie to u ciebie dziwiło

Data: 2016-11-13 11:37:54
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Wyluzuj bo Ci zylka pierdzaca peknie. I tak juz prawie nikt nie czyta co napisales. Dla tych dwoch czy trzech co czytaja ale im sie odpowiadac nie chce nie musisz sie napinac.

Data: 2016-11-13 19:46:48
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

Wyluzuj bo Ci zylka pierdzaca peknie.

to się tak nie spinaj. Mnie tam bawią Twoje głupoty, ale ty jak widać
dostajesz drgawek jak ktoś udowadnia, żę łżesz

I tak juz prawie nikt nie czyta co napisales.

udowodnij. bo po raz kolejny łzesz

Data: 2016-11-13 15:08:04
Autor: Akarm
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
[NTG]
Wypierdalać stąd na politykę! Wszystkie pojeby!
Psiakrew, teraz częściej trafiają się tępaki, co nie rozumieją zasad grup dyskusyjnych. A jeszcze do tego musi cię przypałętać łajza zmieniająca tematy postów. :/
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-13 15:35:36
Autor: re
Akarm król (Re: Liczba pałek. Re: no zaczęło się)

Użytkownik "Akarm"

[...]
-- -
Zasady są proste, kiedy ktoś pisze to należy go czytać. Jak Ci to nie pasuje to ...

Data: 2016-11-14 19:10:59
Autor: jerzu.xyz
On Sat, 12 Nov 2016 22:57:45 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:

To pochuj państwa wydają kupę kasy na wojsko?

Bo nie wiedzą jakie siły drzemią w "stadionowych patriotach"
przerobionych na oddziały OT. Polska będzie prekursorem tej nowej
doktryny obronnej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-11-13 01:19:44
Autor: Rey48
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

bo sie na 500 na dziecko nie zalapales.

G... widziałeś, g... wiesz.

500+ było w programie wyborczym i "widziały gały co brały".
Likwidacja Trybunalu Konstytucyjnego, czyli likwidacja demokracji
nie byla w programie wyborczym.

Dobrze wyszkolona i przyzwoicie wyposazona formacja obrony
terytorialnej, czyli wspolczesna partyzantka, ma wielokrotnie wieksza
wartosc bojowa niz jednostki liniowe.

Zgadza się.
Obrona Terytorialna Kaczyńskiego, czyli "partyzantka"
"ma wielokrotnie wieksza wartosc bojowa niz jednostki liniowe"
w starciu z protestujacymi obywatelami własnego kraju.
Udowodniły to Sturm Abteilung Hitlera, czyli SA (brunatne koszule),
które pałami wprowadzały "demokrację Hitlera"
OT zaprowadzi "demokrację Kaczyńskiego".
Gdy Hitler został wodzem to zlikwidował SA, bo juz nie było
potrzebne. Gestapo i obozy koncentracyjne zastapiło SA.

Data: 2016-11-14 12:12:33
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Powitanko,

Likwidacja Trybunalu Konstytucyjnego, czyli likwidacja demokracji
nie byla w programie wyborczym.

Nikt TK nie zlikwidował. Przynajmniej do wczoraj, dzisiaj jeszcze nie oglądałem wiadomości. Proponuję zapoznać się ze znaczeniem słowa "demokracja". TK i demokracja maja tyle ze sobą wspólnego, co wiedza z Rysiem Petru.

Zgadza się.
Obrona Terytorialna Kaczyńskiego, czyli "partyzantka"
"ma wielokrotnie wieksza wartosc bojowa niz jednostki liniowe"

Kaczyński nie ma swojej OT. Proponuję zapoznać się z dokumentem n/t OT. To coś koło 45 str., dasz radę. Ze zdziwieniem przeczytasz komu będzie podlegać itp. Więcej samodzielnego dochodzenia do prawdy proponuję zamiast łykania bezkrytycznie propagandy KOD(L)

w starciu z protestujacymi obywatelami własnego kraju.
Udowodniły to Sturm Abteilung Hitlera,

Prawo Goldwina. Przegrałeś.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-11-14 12:39:21
Autor: J.F.
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o0c670$cqk$1@news.chmurka.net...
Likwidacja Trybunalu Konstytucyjnego, czyli likwidacja demokracji
nie byla w programie wyborczym.

Nikt TK nie zlikwidował. Przynajmniej do wczoraj, dzisiaj jeszcze nie oglądałem wiadomości.

Bo na likwidacje sa za ciency ... zreszta moze im sie jeszcze przydac.
Ale zobacz co usiluja od roku zrobic - to sie nie nazywa likwidacja, to sie nazywa paraliz, a znaczy to samo.

Z tym, ze najbardziej mnie ciekawi, co oni planuja zrobic, ze im ten TK tak bardzo przeszkadza.

Proponuję zapoznać się ze znaczeniem słowa "demokracja". TK i demokracja maja tyle ze sobą wspólnego, co wiedza z  Rysiem Petru.

Nie mowie, ze wszystkie wyroki TK mi sie podobaja ... ale kto ma decydowac, czy cos jest zgodne z demokracja ?
Ziobro, Duda, Macierewicz ?

w starciu z protestujacymi obywatelami własnego kraju.
Udowodniły to Sturm Abteilung Hitlera,
Prawo Goldwina. Przegrałeś.

Ormo, Zomo, Czeka ... a teraz gdzieniegdzie Sharia Patrol, albo pikieta moherowych beretow :-)

J.

Data: 2016-11-14 05:00:43
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
To nie o wyroki a zakres dzialania idzie. Sprawdz jeszcze kto, w jakich okolicznosciach i dlaczego powolal TK. Sprawdz zyciorysy pierwszych prezesow i ich zastepcow. Wyjdzie ze TK z demokracja ma tyle samo wspolnego co szal w kortach z kalem w szortach.

Data: 2016-11-14 13:41:20
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

[...]

i oczywiście powtarzasz gównopropagandę

"W okresie PRL ustanowienie sądu konstytucyjnego stało się postulatem
formułowanym przez wiele środowisk w okresie przełomu politycznego lat
1980-1981[2]. Powołania TK domagała się m.in. adwokatura oraz
Niezależny Samorządny Związek Zawodowy ,,Solidarność". Postulat
powołania niezawisłego Trybunału Konstytucyjnego lub odpowiedniej Izby
Sądu Najwyższego był jednym z postulatów zawartych w uchwale I
Krajowego Zjazdu Delegatów NSZZ ,,Solidarność" z 7 października 1981[3]."
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Trybuna%C5%82_Konstytucyjny>

Data: 2016-11-15 09:33:46
Autor: Rey48
cichaczem zablokować TK. Re: Liczba pałek.

To nie o wyroki a zakres dzialania idzie.

Zakres działania Trybunału Konstytucyjnego określony
jest w Konstytucji.
Jeżeli Kaczyńskiemu to się nie podoba, to najpierw
musi zebrać większość, aby zmienić Konstytucję.
Ponieważ na to nie ma obecnie szans to postanowił
cichaczem zablokować TK.

Data: 2016-11-14 19:27:19
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Liczba pałek. Re: no zaczęło się

Powitanko,

ale kto ma decydowac, czy cos jest zgodne z demokracja ?
Ziobro, Duda, Macierewicz ?

O tym co jest zgodne z demokracją, wskazuje głosowanie (jak sama nazwa wskazuje). O tym, czy coś jest zgodne z prawem decydują sądy. A wyroki tychże (wliczając w to TK) bywają delikatnie mówiąc... niezgodne z prawem.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-11-15 09:33:29
Autor: Rey48
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości

O tym, czy coś jest zgodne z prawem decydują sądy. A wyroki tychże
(wliczając w to TK) bywają delikatnie mówiąc... niezgodne z prawem.

Pawel Chorzempa

PiSlamiści ustanawiają takie prawo, aby zablokować TK.
PiSlamiści mają w d... prawo, tylko prawo PiSlamistów jest dla nich legalne.
PiSlamiści mają Konstytucję w d...

Data: 2016-11-15 14:41:15
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-11-15 o 09:33, Rey48 pisze:

[...]

A jak przy prawie dotyczącym TK manipulowało PO to było dla wszystkich
w porządku i zgodne z prawem. Ośmieszajcie się dalej.

Pozdrawiam

Data: 2016-11-15 13:58:37
Autor: masti
RadoslawF wrote:

A jak przy prawie dotyczącym TK manipulowało PO to było dla wszystkich
w porządku i zgodne z prawem.

a bo PO!

Ośmieszajcie się dalej.

smacznego

Data: 2016-11-15 15:24:25
Autor: radekp@konto.pl
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Tue, 15 Nov 2016 14:41:15 +0100, w <o0f39p$rbd$5@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

A jak przy prawie dotyczącym TK manipulowało PO to było dla wszystkich
w porządku i zgodne z prawem. Ośmieszajcie się dalej.

I jeszcze tupnij nóżką!

Data: 2016-11-15 16:17:51
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości
Tue, 15 Nov 2016 14:41:15 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):
A jak przy prawie dotyczącym TK manipulowało PO to było dla wszystkich
w porządku i zgodne z prawem. Ośmieszajcie się dalej.

I jeszcze tupnij nóżką!

No, akurat to teraz PiS robi co chce, a reszta moze tylko tupac nozka w bezsilnej zlosci.

Chyba, ze to tupniecie mialo byc na podkreslenie sily wypowiedzi ..

J.

Data: 2016-11-15 16:07:17
Autor: J.F.
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o0f39p$rbd$5@node2.news.atman.pl...
A jak przy prawie dotyczącym TK manipulowało PO to było dla wszystkich
w porządku i zgodne z prawem. Ośmieszajcie się dalej.

Akurat nie calkiem.

Propozycja tych kontrowersyjnych zmian wyszla od samego TK. A ze TK nie ma mocy ustawodawczej, to zglosil projekt prezydent, Komorowski.
I bylo dwa lata przed koncem kadencji Sejmu, gdy sie jeszcze chyba nikomu nie snilo, jakie to bedzie mialo skutki, albo czy to bedzie istotne.

Jednym z punktow byl wybor nastepcy sedziego 3 miesiace przed terminem, aby wlasnie nie bylo dlugo wakatu.

Sejm przerabial ten projekt prawie dwa lata. PiS tez tam zglaszal swoje poprawki, trudno powiedziec co majace na celu - wszystkie czy wiekszosc odrzucono.
No i tak przerabiali, przerabiali, przerabiali - az sie wybory zblizyly, a spadek poparcia dla PO stal sie widoczny.

Gdzies tam pod koniec dodano osobny artykul o terminie wyboru sedziow, ktorym kadencja sie konczy.
Co pozniej pozwolilo TK uznac jego niekonstytucyjnosc, i uniewaznic wybor trzech sedziow.
Gdyby nie osobny zapis, to bylaby glupia sytuacja - bo wypadaloby wybierac w normalnym trybie, tzn w trybie nowej ustawy, 3 miesiace przed uplywem, czyli znow za starej kadencji.
A TK ... glupio byloby, aby uznal niekonstytucyjnosc zapisu, o ktory sam wnioskowal :-)

No i gdyby nasz Straznik Konstytucji, czyli prezydent, juz Duda, zechcial dzialac zgodnie z Konstytucja, to powinien ten przepis zaskarzyc, poczekac na orzeczenie, i zadzialac zgodnie z wyrokiem. I mialby "kompromis".
Ale nie - widac, ze wolal zrobic "wojne na gorze".
A potem PIS cos bardzo dazyl do tego, aby TK sparalizowac na wszelkie sposoby.
I tu przyznaje TK racje - taka jego rola, aby sie nie dac sparalizowac.

Kto ciekawy
http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr=1590

J.

Data: 2016-11-15 21:11:11
Autor: re
Liczba pałek. Re: no zaczęło się

Użytkownik "J.F."

[...]
Pomyśleć, że głosowałem na tego prezydenta w proteście przeciwko poprzedniemu, który nie zawetował 67 lat. Nawet prezydenta nie ma sensu wybierać.

Data: 2016-11-15 17:32:39
Autor: Rey48
NTG Re: Liczba pałek.
[...]

Jedyne co zrobili, to wybrali "na zapas" 3 sedziów TK
i później wycofali się z tego.
To nie było blokowanie TK.
 Kaczynski zablokował/sparaliżował TK.

Data: 2016-11-15 10:36:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o0cvm8$m3r$1@news.chmurka.net...
ale kto ma decydowac, czy cos jest zgodne z demokracja ?
Ziobro, Duda, Macierewicz ?

O tym co jest zgodne z demokracją, wskazuje głosowanie (jak sama nazwa wskazuje).

No i masz sytuacje, gdy reprezentacja 19% obywateli ustala prawo jak chce, w d* konstytucje, ktora w zamysle ma chronic te reszte.
19% uprawnionych do glosowania, polowa nie poszla, wiec 37.58% glosujacych poparla PIS>

O tym, czy coś jest zgodne z prawem decydują sądy. A wyroki tychże (wliczając w to TK) bywają delikatnie mówiąc... niezgodne z prawem.

Nie znasz sie. Wyrok TK jest z definicji zgodny z prawem, bo stanowi to prawo :-)

J.

Data: 2016-11-15 03:17:02
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Mozesz dac kilka przykladow jakis ustaw niezgodnych z konstytucja jakie chce, chcial wprowadzic pis? Najlepiej takich co dotycza ludzi, ze im sie jakies prawa ustanowione w konstytucji zabiera. Tylko nie wymiguj sie prawem do posiadania trybunalu konstytucyjnego. Cos co Tobie, mnie i innym zabiera pis.

Data: 2016-11-15 21:32:46
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Powitanko,

19% uprawnionych do glosowania, polowa nie poszla, wiec 37.58%
glosujacych poparla PIS>

W ten sposob ta polowa poparla PiS.

Nie znasz sie. Wyrok TK jest z definicji zgodny z prawem, bo stanowi to
prawo :-)

Czekam az mis koala Rzeplinski oglosi, ze prawo to on;-)
Ogolnie istotniejsza informacja jest dla mnie jutrzejsza pogoda, niz wiesci z frontu walki TK. TK jest mi potrzebny jak dodatkowa dziura w d'.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-11-15 22:07:06
Autor: re
Liczba pałek. Re: no zaczęło się

Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

19% uprawnionych do glosowania, polowa nie poszla, wiec 37.58%
glosujacych poparla PIS>

W ten sposob ta polowa poparla PiS.
-- -
Co najwyżej jakieś 37,58%. Ogólnie to oni zagłosowali za niegłosowaniem, to pewne.

[...]

Jest przydatny do tego by ewentualnie zwrócić uwagę na niezgodność prawa z konstytucją.

Data: 2016-11-16 11:35:29
Autor: radekp@konto.pl
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Tue, 15 Nov 2016 21:32:46 +0100, w <o0frdg$nt7$1@news.chmurka.net>, "Pawel
\"O'Pajak\"" <opajak1@gazeta.pl> napisał(-a):

TK jest mi potrzebny jak dodatkowa dziura w d'.

Ignorancja jest czasem błogosławieństwem.

Data: 2016-11-15 18:58:44
Autor: Cavallino
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
W dniu 14-11-2016 o 19:27, Pawel "O'Pajak" pisze:

Powitanko,

[...]

No patrz, a pisuary chcą, żeby decydował Jarek....

Data: 2016-11-15 19:04:00
Autor: Rey48
NTG Re: Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
[...]

PiSlamistom to wszystko jedno kto decyduje.
Dla PiSlamistów ważne jest zeby Jarek wstawił ich
na dobre miejsca na listach wyborczych, aby załapali się na koryto.

Data: 2016-11-14 18:01:13
Autor: nadir
W dniu 2016-11-14 o 12:12, Pawel "O'Pajak" pisze:

w starciu z protestujacymi obywatelami własnego kraju.
Udowodniły to Sturm Abteilung Hitlera,

Prawo Goldwina. Przegrałeś.

Nie Goldwina tylko Godwina, i nie zabrania ono używania słów Hilter czy nazizm w ogóle. W tym akurat miejscu porównał, słusznie lub nie, OT do SA.

Data: 2016-11-13 11:15:11
Autor: re
[...]

No w stanie pokoju niewątpliwie liczy się ilość pałek. Takie pały co to stoją tu i tam bardzo skutecznie działają przeciwko swoim obywatelom.

Data: 2016-11-13 03:50:16
Autor: Zenek Kapelinder
Liczba pałek. Re: no zaczęło się
Jak dotad to POPSL kazalo strzelac do gornikow. Jak widzisz zadne specjalne wojsko do tego zeby urzedowo strzelac do obywateli nie jest potrzebne.

Data: 2016-11-13 12:32:14
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

Jak dotad to POPSL kazalo strzelac do gornikow. Jak widzisz zadne specjalne wojsko do tego zeby urzedowo strzelac do obywateli nie jest potrzebne.

łżesz. Bo policja miała prawo i obowiązek to zrobić bez zadnego rozkazu.

Data: 2016-11-10 19:51:02
Autor: Sebastian Biały
no zaczęło się
On 2016-11-10 17:30, nadir wrote:
Czyli Antoni spóźnił się Obroną Terytorialną.

Bo tam chodzi o inne znaczenie słowa terytorium.

no zaczęło się