noble bank

Data: 2009-08-21 23:45:33
Autor: ROSTER
noble bank
witam, otrzymalem email od noble bank jako reklamę kredytu. Odpisalem do nich proszac o informacje na temat kredytu. Od kilku dni zadnej odpowiedzi? Czy  to norma tego banku? Czy moze dac sobie spokoj?
pzdr

Data: 2009-08-23 08:44:47
Autor: RobertS
noble bank

[...]
jak jesteś naprawdę zainteresowany to zadzwoń na ich infolinię...

RobertS

Data: 2009-08-24 20:36:33
Autor: ROSTER
noble bank
skoro otrzymalem email oczekuje na info rownież tą drogą.  Do dzisiaj brak odpowiedzi i juz sobie dałem spokoj z tym bankem.

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:h6qohj$nab$1opal.icpnet.pl...

witam, otrzymalem email od noble bank jako reklam kredytu. Odpisalem do nich proszac o informacje na temat kredytu. Od kilku dni zadnej odpowiedzi? Czy  to norma tego banku? Czy moze dac sobie spokoj?
pzdr
jak jeste naprawd zainteresowany to zadzwo na ich infolini...

-- pozdrawiam
RobertS

Data: 2009-08-24 20:54:48
Autor: Valdi.Pavlack
noble bank
"ROSTER" news:h6una4$reg$1mx1.internetia.pl

skoro otrzymalem email oczekuje na info rownież tą drogą.  Do dzisiaj brak
odpowiedzi i juz sobie dałem spokoj z tym bankem.

Dziwne. Zawsze byłem zadowolony z e-mailowej korespondencji z Noble. Jak
widać życie płynie i to co kiedyś działało dobrze, teraz nie działa wcale.
Przynajmniej OF ciągle trzyma fason ;)

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-24 21:27:25
Autor: RobertS
noble bank

[...]

Roster dostał e-mail dot. kredytu. Podejrzewam, że wysyłał to jakiś automat, który nie przyjmuje odp. (trafiają one w próżnię) dlatego też trudno spodziewać się odp. na takiego emila...

RobertS

Data: 2009-08-24 21:44:38
Autor: Valdi.Pavlack
noble bank
"RobertS" news:h6upjh$2adq$1opal.icpnet.pl

Roster dostał e-mail dot. kredytu. Podejrzewam, że wysyłał to jakiś
automat, który nie przyjmuje odp. (trafiają one w próżnię) dlatego też
trudno spodziewać się odp. na takiego emila...

Nie pomyślałem o tym. Osobiście zawsze kontaktowałem się z nimi po przez
e-mail zawarty na ich stronie - nigdy przez jakieś "odnośniki" w e-mailach.

noble bank