nocleg w zawoji

Data: 2010-07-09 11:00:36
Autor: MI6
nocleg w zawoji
Witam
Czy mógłby mi jakiś szanowny grupowicz dać namiar na niedrogi nocleg w Zawoji dla mnie i syna jedziemy połazić i fajnie by było jakby w pobliżu były jakieś fajne szlaki. z góry dziękuje

pozdr MI6

Data: 2010-07-10 17:14:43
Autor: waldek
nocleg w zawoji

Użytkownik "MI6" <mjdziedzicNOSPAM@WYWALTOwp.pl> napisał w wiadomości news:i16ofk$t5$1news.lublin.pl...
[...]

Witam,
w czerwcu nocowałem w pensjonacie u pani Elżbiety Koziny w Zawoi
Podryzowanem. Pokój 2-osobowy z łazienką 30,- zł od osoby.
Warunki dobre, czysto i sympatycznie. Jest duży ogród i są miejsca
parkingowe. Polecam.
Namiary w Internecie - Kozina i Podryzowane.
W pobliżu odchodzą szlaki na Mosorny Groń i Halę Krupową oraz na Babią Górę
przez Markowe Szczawiny.
Tuż obok przystanek busów i sklep spożywczy.
Niedaleko fajna karczma Styrnol.
Waldek

Data: 2010-07-11 13:01:52
Autor: Artur M. Piwko
nocleg w zawoji
In the darkest hour on Sat, 10 Jul 2010 17:14:43 +0200,
waldek <wal55@onet.eu> screamed:
W pobliÂżu odchodzÂą szlaki na Mosorny GroĂą i HalĂŞ KrupowÂą oraz na BabiÂą GĂłrĂŞ
przez Markowe Szczawiny.
TuÂż obok przystanek busĂłw i sklep spoÂżywczy.
Niedaleko fajna karczma Styrnol.

Styrnol zaczął być fajną knajpą? ;) Wolę te dwie wcześniej przy
rozjeĹşdzie drĂłg.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 13:01:07 user up 12495 days,  0:56,  1 user, load average: 0.99, 0.99, 0.12 ]

               <-- -- -- -- The information went data way -- -- -- -- >

Data: 2010-07-12 18:13:46
Autor: waldek
nocleg w zawoji

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:slrni3j950.d3f.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...
In the darkest hour on Sat, 10 Jul 2010 17:14:43 +0200,
waldek <wal55@onet.eu> screamed:
W pobli?u odchodz? szlaki na Mosorny Gron i Hale Krupow? oraz na Babi? Góre
przez Markowe Szczawiny.
Tu? obok przystanek busów i sklep spo?ywczy.
Niedaleko fajna karczma Styrnol.

Styrnol zaczął być fajną knajpą? ;) Wolę te dwie wcześniej przy
rozjeździe dróg.

[...]

oczywiscie o gustach się nie dyskutuje.
Te dwie knajpy przy rozjezdzie to zapewne stylowa Zawojska Koliba i Tabakowy Chodnik.
Co do pierwszej się nie wypowiadam bo w niej nie gościłem.
Tabakowy Chodnik czy też Nad Potokiem bo taka nazwa też figuruje na tablicach reklamowych - ogólnie nie polecam, ceny dużo wyższe niż w Styrnolu, a jedzenie mniej smaczne. No i w czerwcu były jeszcze widoczne ślady niedawno przebytej powodzi.
Ale ogólnie na szczęście w Zawoi jest gdzie zjesc i sie napic.
A pstragi w "Zawojskim Pstragu" z wlasnej hodowli swieze i smaczne.
pozdrawiam
Waldek

nocleg w zawoji