noclegi w zakopanym

Data: 2009-10-20 10:08:03
Autor: Ola
noclegi w zakopanym
Witam!
W najbliższym czasie chce wybrać sie do Zakopanego na urlop, szukam najlepszego miejsca na nocleg. Oferty które znalazłam w internecie nie są zadowalające, albo ogłaszają sie hotele ogromne i co za tym idzie bardzo drogie albo tanie lecz daleko od miasta.
Prosze o pomoc w znalezieniu najlepszego noclegu:)

Data: 2009-10-20 01:12:40
Autor: serak
noclegi w zakopanym
Schroniska polecam.

Data: 2009-10-20 05:02:57
Autor: Wojciech Wierba
noclegi w zakopanym
On 20 Paź, 10:12, serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
Schroniska polecam.

No właśnie Olu...
Czego oczekujesz mając na myśli 'najlepszy' nocleg?
Co zamierzasz robic podczas urlopu?
Przemierzać spacerowym krokiem Krupówki, odwiedzać dyskoteki - jeśli
tak, to jednak nie ta grupa.
Jeśli zamierzasz wędrować po górach, to chyba wybrałaś niestety
najgorszy okres pod względem pogody.
Może jeszcze wróci jesień, ale raczej warunki w Tatrach będą trudne,
jeśli nie bardzo trudne.
Czy oczekujesz pokoju z łazienką, czy zadowolisz się pokojem ze
wspólną łazienką?
Telewizor z kablówką czy piekny widok z okna?

Na tak postawione pytanie nie da się udzielić sensownej odpowiedzi.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-20 10:49:00
Autor: Impatiens
noclegi w zakopanym
On 20 Paź, 10:08, "Ola" <olaaa2403TOSKA...@wp.pl> wrote:
[...]

Witam
Jeśli szukasz pokoju 1-osobowego, to z tym są na ogół największe
problemy (większość ofert dotyczy 2 i wiecej osobowych). Przez wiele
lat bywając w Zakopanem za najlepszą lokalizację uważałem okolice
dworców PKP/PKS. Jak była pogoda na wędrówki, to z blisko położonego
przystanku busów mogłem dostać się do początku każdej doliny; jak
pogoda była fatalna, to jakoś można było przeżyć włócząc się po
mieście.
Przez wiele lat brałem pokój w Cechu Rzemiosł Różnych na ulicy
Gimnazjalnej 1 (tel. (18) 206-87-80
W ubiegłym roku byłem w Willi "AGATKA" na ul Chramcówki 26c (tel. 604
064 171 lub (18) 206-41-71)
http://www.noclegi-relax.com/agatka.html. Obydwie lokalizację są
blisko dworca, mają pokoje 1-osobowe (w Agatce tylko 1 pokój),
umywalka w pokoju, z tą różnicą, że Agatka jest tańsza, przy odrobinę
wyższym standardzie (w pokoju jest TV i czajnik bezprzewodowy).

Pozdrawiam
Impatiens

Data: 2009-10-23 23:04:43
Autor: Piotr D.
noclegi w zakopanym
Impatiens wrote:

W ubiegłym roku byłem w Willi "AGATKA" na ul Chramcówki

Ulica Chramcówki i okolice są właśnie dobrym miejscem do szukania noclegu w Zakopanem, praktycznie w każdym domu są noclegi do wynajęcia, tyle że jak pisali wcześniej z reguły pokoje od 2 osób w górę. Dobra miejscówka bo niedaleko do dworca i busów odjeżdzających do miejsc wyjścia w góry.

Data: 2009-10-20 10:49:48
Autor: Yatzeque
noclegi w zakopanym
[...]

trudno cos doradzić nie znając Twoich gustów.
zakładając, że ma to być po prostu nocleg to najlepiej chyba na kwaterach prywatnych coś poszukać. Myślę, że nawet w ciemno byś coś na miejscu znalazł.

Pozdrawiam
Y.

Data: 2009-10-20 17:06:43
Autor: Aguirre Gniew Boży
noclegi w zakopanym
Ola napisał:
[...]

Jeżeli nie zależy ci zbytnio na wyprawach na Krupówki podjedź na Toporową Cyrhlę (to częsć Zakopanego w kierunku na Łysą Polanę) - tam praktycznie co dom to noclegi - i po prostu stuk-puk i pytaj. Zawsze możesz obejrzeć lokum (bo niestety, ale trzeba), które zazwyczaj okazuje się być całkiem dobrze wyposażonym mini-mieszkaniem z kuchnią, łazienką itd.

Data: 2009-10-20 22:23:40
Autor: Marcin Lubojański
noclegi w zakopanym
Ola wrote:
[...]

Jeżeli szukasz noclegu w mieście to chyba niestety pomyliłaś grupy :P

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-10-23 23:15:23
Autor: Piotr D.
noclegi w zakopanym
Marcin Lubojański wrote:

Jeżeli szukasz noclegu w mieście to chyba niestety pomyliłaś grupy :P

Dlaczego pomyliła? Jak ktoś nie lubi tłoku to moim zdaniem lepiej przespać się w Zakopanem, Kościelisku itp., wcześnie rano wyjść w góry i wrócić tego samego późnym wieczorem, niż gnieść w zapchanym do granic możliwości schronisku. Oczywiście mam na myśli środek sezonu urlopowego a nie aktualną porę roku.

noclegi w zakopanym