nokia 1661 a bluetooth

Data: 2011-12-13 20:00:07
Autor: MIR
nokia 1661 a bluetooth
mam pytanie do Was jako specjalistów

Właściwie, wszyscy jesteśmy specjalistami - z tym, że w różnych dziedzinach
i w różnym stopniu zaawansowania...

Chciałabym kupić mężowi zestaw głośnomówiący bluetooth do samochodu...

[...]

Problem jest taki, że jest niezwykle emocjonalnie przywiązany do
swojego starego telefonu - nokii 1661.

Mąż-tradycjonalista! Należy do tych, którzy najbardziej cenią obiekty
niezniszczalne!

Niezwykle emocjalnie, powinien być przywiązany do swej żony.., która
niewątpliwie jest niezniszczalna..  ;-)

czy da się do takiego telefonu "dołożyć coś" co sprawiałoby, że
telefon miałby bluetooth...

Da się:

1.
http://allegro.pl/zestaw-glosnomowiacy-wyswietlacz-hama-bluetooth-i1992622304.html

2.
http://allegro.pl/zestaw-glosnomowiacy-hama-liberty-dsp-ii-i1985670591.html

3. Mam nie instalowany zestaw głośnomówiący Nokii, który po stwierdzeniu,
że jest on odpowiedni do telefonu Nokia 1661 mogę przesłać.

Z pozdrowieniem ( - ) MIR

nokia 1661 a bluetooth