nokia 3120 classic

Data: 2009-03-17 13:15:36
Autor: zxc
nokia 3120 classic
prosilbym o podzielenie sie uwagami na temat telefonu o wdziecznej nazwie "nokia 3120 classic"
nie interesuja mnie uwagi typu: kiepski aparat, brzydko wyglada itd.. :)

wyczytalem ze ten tel. nie ma mozliwosci regulacji jasnosci podswietlania ekranu -> jak to sie ma do czytelnosci w naslonecznionym otoczeniu, ile trzyma bateria w zwiazku z tym?
moze jest jakas aktualizacja softu lub program, ktory by to umozliwial?

czy istnieje mozliwosc powiekszenia liter przy pisaniu/czytaniu sms'a
(ile wierszy tekstu miesci sie na ekranie? -> to da jakis poglad na wielkosc liter), wybieraniu kontaktu...

ile tel. trzyma na jednym ladowaniu przy intensywnosci uzytkowania na poziomie... powiedzmy 5-10 min rozmow dziennie

Data: 2009-03-17 18:06:25
Autor: Jakub Krajewski
nokia 3120 classic
zxc <gpo49u$1n8u$1@news.mm.pl> napisał:

prosilbym o podzielenie sie uwagami na temat telefonu o wdziecznej
nazwie "nokia 3120 classic"
nie interesuja mnie uwagi typu: kiepski aparat, brzydko wyglada itd..
:)

Ok, to przed konkretami: kupiłem, działa świetnie póki co (jakieś 3
miesiące). Wygląda ładnie, cena jest OK, ma 3G, działa dobrze jako
modem po bluetooth, oprogramowanie jest stabilne - jestem
zadowolony. :)

wyczytalem ze ten tel. nie ma mozliwosci regulacji jasnosci
podswietlania ekranu -> jak to sie ma do czytelnosci w naslonecznionym
otoczeniu,

To prawda, nie znalazłem takiej możliwości, z czytelnością jednak nie
mam większych problemów (przynajmniej nie stwierdziłem takowych w
praktyce). Ekran jest jasny, na pewno nie ma sensu robić go
jaśniejszym.

ile trzyma bateria w zwiazku z tym?

Kupiłem tą komórkę właśnie z powodu baterii starej (SE). Ogólnie jest
bardzo przyzwoicie (ok. 3-4 dni ale korzystam codziennie z Opery Mini
dosyć intensywnie).

moze jest jakas aktualizacja softu lub program, ktory by to
umozliwial?

Nie spotkałem, ale nie demonizowałbym braku tej opcji.

czy istnieje mozliwosc powiekszenia liter przy pisaniu/czytaniu sms'a
(ile wierszy tekstu miesci sie na ekranie? -> to da jakis poglad na
wielkosc liter), wybieraniu kontaktu...

Tak, masz do wyboru, małą, średnią, dużą. Możesz mieć osobne ustawienia
dla: wiadomości, kontaktów (tylko średnia/duża) i przeglądarki
internetowej (wbudowanej).

Podczas pisania smsa przy ustawieniu małej czcionki, 6 linijek + pole z
adresatem.

ile tel. trzyma na jednym ladowaniu przy intensywnosci uzytkowania na
poziomie... powiedzmy 5-10 min rozmow dziennie

Myślę, że 4-5 dni przy ustawieniu np. całkowitego wygaszania ekranu w
trybie czuwania.

Pozdrawiam,
--
Jakub Krajewski, kraju
~~~~~ 812486217s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

Data: 2009-03-17 22:04:43
Autor: Jakub Krajewski
nokia 3120 classic
Jakub Krajewski <3385430.jey7o8yzZg@kraju.core> napisał:

[...]
[...]

Dodam tylko, że przez dzień rozumiem pełną dobę, nie wyłączam komórki na
noc.

Pozdrawiam,
--
Jakub Krajewski, kraju
~~~~~ 812502214s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

Data: 2009-03-26 10:35:21
Autor: Yooseph
nokia 3120 classic
Dnia Wt 17 mar 2009 18:06:25 w <news:3385430.jey7o8yzZgkraju.core> Jakub Krajewski <jakub@wytnij.krajewski.org> napisał(a):

działa dobrze jako
modem po bluetooth,

A ja mam jeszcze jedno pytanie: Czy jesli podlaczymy go kablem usb, zeby sluzyl jako modem, to czy bedzie sie on przez ten kabel jednoczesnie ladowal?

Pzdr

--

    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    yooseph&gazeta,pl,nospam

Data: 2009-05-12 19:50:04
Autor: Kamikazee
nokia 3120 classic
Yooseph pisze:
A ja mam jeszcze jedno pytanie: Czy jesli podlaczymy go kablem usb, zeby sluzyl jako modem, to czy bedzie sie on przez ten kabel jednoczesnie ladowal?

Nie będzie się ładował choć można dokupić oddzielny kabel USB do ładowania komórki.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

nokia 3120 classic