nokia 5800 + rosyjski

Data: 2010-06-10 14:02:46
Autor: miodu
nokia 5800 + rosyjski
Witam

Właśnie kupiłem nokię 5800, a jako że to smartphone, myślałem że z
klawiaturą nie będzie problemów. Okazało się że to nie takie hop-siup.
Chcąc zainstalować język rosyjski, potrzebuję zmienić niejaki "product
code".

Przyznam że nie mam zielonego pojęcia o co chodzi. Nokia ma zdjęty
simlock, chyba nie jest na gwarancji od dawna, więc straszenie "utratą
gwarancji" nie robi na mnie wrażenia. Potrzebuję natomiast cyrylicy, i
nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

Data: 2010-06-11 19:17:30
Autor: Piotrek
nokia 5800 + rosyjski