nokia 6210 navigator wymiana wyświetlacza

Data: 2013-04-14 21:12:44
Autor: user
nokia 6210 navigator wymiana wyświetlacza
Witam
Dostałem telefon Nokia 6210 navigator z uszkodzonym zapewne wyświetlaczem ( zgrałem z niego dane po kablu a nawet zaktualizowałem Symbiana, wyświetlacz kiedyś wymieniałem na taki z allegro a teraz padł ).
Skoro dostałem go za free to chcę tanim kosztem go odbudować ( obudowa dostępna od 20 zł, wyświetlacz od 14 zł ).
Moje pytanie, jaki wyświetlacz wybrać ? kupiłem kiedyś na allegro niby dedykowany do tego modelu ale jakość wyświetlanego obrazu w porównaniu do oryginału była
na prawdę gorsza przede wszystkim kąty patrzenia i kolory, wystarczyło przechylić telefon a obraz się zmieniał. Najlepszy był by oryginalny używany ale ciężko taki znaleźć, boję się kupować zamiennika, może ktoś kupował i może wskazać, na pewno nie będzie dobry wyświetlacz od Nokia E71/70 bo chodź elektrycznie pasuje to jest on zoptymalizowany do pracy poziomej (kąty).

Dzięki

Data: 2013-04-14 20:37:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 14 Apr 2013 21:12:44 +0200, user napisał(a):

[...]

Oryginału raczej nie dostaniesz, bo nikt tym nie handluje, zwłaszcza do
takich staroci. Nawet jak napisza "oryginał" to i tak nigdy nie wiesz co to
jest.
Kup najtańszy jaki jest i ciesz się ceną, nawet kosztem obrazu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

nokia 6210 navigator wymiana wyświetlacza