nokia 6310 oddałem do naprawy

Data: 2009-06-04 19:20:45
Autor: A.
nokia 6310 oddałem do naprawy
Uszkodziłem telefon, nie włączał się. Oddałem do naprawy. Po naprawieniu okazało się, ze zniknęły wszystkie kontakty. Jak to możliwe? Mialem zapisane w telefonie, właśnie dlatego naprawiałem, żeby je odzyskać - czy to możliwe, że zniknęły, czy ktoś zrobił mnie w chuja i wcisnął jakieś gorsze części?

Data: 2009-06-04 22:03:23
Autor: Piotr M
  A. pisze:

okazało się, ze zniknęły wszystkie kontakty. Jak to możliwe?

Np aktualizowali soft lub jakiś twardy reset..

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-04 22:36:34
Autor: Dlugi
  A. pisze:
[...]

Po prostu zmienili ci soft - to się wiąże ze skasowaniem danych w telefonie. Mogli cię o tym uprzedzić - to byś sobie zrobił kopię zapasową

Data: 2009-06-04 23:45:16
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
nokia 6310 oddałem do naprawy
Dlugi pisze:
/.../
Po prostu zmienili ci soft - to się wiąże ze skasowaniem danych w telefonie. Mogli cię o tym uprzedzić - to byś sobie zrobił kopię zapasową

Jak jeśli telefon się nie włączał?
A tak w ogóle, - pi-si-sut nie kopie.

ALex

Data: 2009-06-05 04:47:56
Autor: A.
nokia 6310 oddałem do naprawy
ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) <alex@graf.torun.pl> napisał(a):
Dlugi pisze:
/.../
> Po prostu zmienili ci soft - to się wiąże ze skasowaniem danych w > telefonie. Mogli cię o tym uprzedzić - to byś sobie zrobił kopię zapasową

> [...]

No tak, będę mądrzejszy. Zlewałem stworzenie kopii to teraz mam.
dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Mogli uprzedzić, ale teraz to tylko żal.

Pozdrowienia.

Data: 2009-06-05 07:26:59
Autor: Piotr M
nokia 6310 oddałem do naprawy