nokia 6700 slide- oszczedzanie energi, wygaszacz ekranu

Data: 2012-03-01 20:50:39
Autor: Janko Walski
nokia 6700 slide- oszczedzanie energi, wygaszacz ekranu
Witam Szanownych Grupowiczow.
    Mam pytanie dotyczace wspomnianej noki. Czy jest jakies ustawienie, ktorego nie udalo mi sie odnalesc, powodujace ciagle wyswietlanie zegara na wyswietlaczu telefonu.
Jesli nie ciagle to chociaz po otrzymaniu wiadomosci albo nieodebranym polaczeniu.
Jak na razie ekran w stanie spoczynku telefonu jest zupelnie wygaszony, otrzymanie smsa powoduje wyswietlenie daty, zegarka i koperty na kilkadziesiat sekund i potem znow wszystko znika.
Czy ten typ tak ma i za kazdym razem trzeba podswietlic ekran aby sprawdzic telefon czy tez jest jakies magiczne ustawienie.
Mam nadzieje ze wyrazilem sie w miare jasno o co mi chodzi.
Dziekuje i bardzo serdecznei pozdrawiam
Krzysztof -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

nokia 6700 slide- oszczedzanie energi, wygaszacz ekranu