nokia c5 - opinie

Data: 2010-07-24 17:40:27
Autor: Piotr M
nokia c5 - opinie
Dziś oglądałem w miejskiej macalni (MediaMarkt) i ładny ten aparacik, ale  w dotyku wyjątkowo plastikowy, normalnie mydelniczka, a Ĺźe dość lekki to  ta jego plastikowość powodowała Ĺźe wypadał z ręki. MoĹźe dlatego Ĺźe nĂłeka i  plastik taki "nie dotarty" I nie wiem, ale jakoś troszkę wolniej system  chodził (od 6730), ale to dziwne bo procek teĹź 600MHz. aha, i nie ma  przycisku aparatu foto, dziwne.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-24 21:03:24
Autor: Animka
nokia c5 - opinie
W dniu 2010-07-24 17:40, Piotr M pisze:
aha, i nie ma
przycisku aparatu foto, dziwne.

Nie wyświetla się ten przycisk nawet?

--
animka

Data: 2010-07-24 21:38:13
Autor: ALEX
nokia c5 - opinie
W dniu 24-07-10 21:03, Animka pisze:

aha, i nie ma
przycisku aparatu foto, dziwne.

Nie wyświetla się ten przycisk nawet?

Ano nie. To taka nowa polityka Nokii: fon ma fotopstryk, ale zdjęcia zrobić się nie da ;-P

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-24 20:40:04
Autor: Waldek Godel
nokia c5 - opinie
Dnia Sat, 24 Jul 2010 21:38:13 +0200, ALEX napisał(a):

Ano nie. To taka nowa polityka Nokii: fon ma fotopstryk, ale zdjęcia zrobić się nie da ;-P

Może postanowili wyprzedzić Apple - telefon robi zdjęcia wtedy kiedy chce
producent, a nie użytkownik?

"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
"Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-07-24 22:00:04
Autor: Piotr M
nokia c5 - opinie
Dnia 24-07-2010 o 21:40:04 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

[...]

Ja np lubię taki przycisk bo można szybko uruchomić tryb foto, a później  czy to ten, czy jakiś inny funkcyjny będzie służył jako spust migawki, to  dla mnie ganz egal.. Nawet wolałbym to robić np tym środkowym kwadratowym,  bo wtedy jedną ręką łatwiej zrobić fotkę (np jadąc rowerem), a tak to  trzymać, dbać o nieporuszenie i jakimś palcem od góry naciskać, to już dla  mnie ekwilibrystyka.

Data: 2010-07-25 05:48:17
Autor: ALEX
nokia c5 - opinie
W dniu 24-07-10 21:40, Waldek Godel pisze:
[...]

Wiesz jak patrzę jaki regres robi Nokia to zęby bolą, to co było logiczne i sensowne w low-endach czy s60v2, to w  s60v5 (i w s60v3 też) jest rozwiązane od dupy strony :-( Zwłaszcza przeglądarka JPG i odtwarzacz MP3. Coś czuję że po prawie 10 latach użyszkodniczenia Nokii trzeba będzie wziąć z nią rozwód, hmmm.
BTW Kiedyś w telewizornii widziałem film o iPodzie, OIDP classic. Początek normalny, ale jak wkroczył $teve to się zaczęło. Albo purnonsensowny kabaret albo dom wariatów. Przebija nawet Monty Pythona.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-25 10:01:25
Autor: Waldek Godel
nokia c5 - opinie
Dnia Sun, 25 Jul 2010 05:48:17 +0200, ALEX napisał(a):

[...]

bezedura... kultowe telefony Nokii zawsze były rodzynkami w tabunie
badziewia. Głównym ich problemem, że chcieli zdobyć rynek ilością i to
taką, że absolutnie nikt, łącznie z nimi, się w tym nie orientował, co jest
to.
Pozostaje tylko pytanie o strategię, bo możliwe były dwie: jedna to "robimy
telefony kultowe i zalewamy rynek falą badziewia, którą kupią ci, których
nie stac na kultowe modele" a druga to: "robimy taką ilość modeli, że wśród
nich trafi się jeden albo dwa modele kultowe (bo nie umiemy ich
zaprojektować inaczej)"

BTW Kiedyś w telewizornii widziałem film o iPodzie, OIDP classic. Początek normalny, ale jak wkroczył $teve to się zaczęło. Albo purnonsensowny kabaret albo dom wariatów. Przebija nawet Monty Pythona.

Ajpod od początku był wymysłem Dżobsa - wypuścili go rok po jego powrocie
na stołek.

"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-07-25 12:47:40
Autor: ALEX
nokia c5 - opinie
W dniu 25-07-10 11:01, Waldek Godel pisze:
[...]

bezedura...

Nie będę się kłócił, ale EOTując powiem że mam dokładnie takie odczucia. Sam symbian v5 też jest gorszy niż v2.

[...]

Nie wątpie, facet jest marketingowym geniuszem. Ale to jego bredzenie na scenie, jazda na maxa bez trzymanki.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-25 15:59:11
Autor: Piotr M
nokia c5 - opinie
Dnia 25-07-2010 o 12:47:40 ALEX <alex.jp2@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ogólnie marudzicie bo nie macie co robić ;)
Ja tam ma v3 i nic więcej mi nie potrzeba. Programy poczta, terminarz,  notatnik, zaawansowane zarządzanie profilami, dyktafon z auto nagrywaniem  rozmów, przeglądarkę foto, przeglądarkę www, manager plików, odtwarzacze  audio i video, blokadę połączeń, mapy i nawigację (nokiowska i szybka, dla  celów pieszo rowerowych idealna). I to wszystko całkowicie spełnia moje  potrzeby i nie widzę minusów. Dla mnie mogliby Symbiana nie wspierać już  dawno.

A aparaty to inna bajka, ta C5 to na siłę zrobili, aby było coś na półce w  myśl nowej serii i nowej numerologii.

Data: 2010-07-25 16:41:47
Autor: ALEX
nokia c5 - opinie
W dniu 25-07-10 15:59, Piotr M pisze:

Ogólnie marudzicie bo nie macie co robić ;)

To przez te upały :-P

[...]

A co to ma wspólnego z regresem?

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-24 22:50:45
Autor: Animka
nokia c5 - opinie
W dniu 2010-07-24 21:38, ALEX pisze:
[...]

A mój nie ma fotopstryku, ale ma polecenie zrób zdjęcie.

--
animka

Data: 2010-07-25 05:52:30
Autor: ALEX
nokia c5 - opinie
W dniu 24-07-10 22:50, Animka pisze:

[...]

A zdjęcia robi?
BTW Pomysł wyświetlania przycisków na niedotykowym wyświetlaczu jest co najmniej wizjonerski i futurystyczny. Jesteś moją idolką ;->

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-25 13:44:34
Autor: Animka
nokia c5 - opinie
W dniu 2010-07-25 05:52, ALEX pisze:

A zdjęcia robi?

Trzeba nacisnąć na joystic.

--
animka

Data: 2010-07-25 16:49:52
Autor: ALEX
nokia c5 - opinie
W dniu 25-07-10 13:44, Animka pisze:

A zdjęcia robi?

Trzeba nacisnąć na joystic.

Nie ma fotopstryka, a zdjęcia robi. Ja pierdyle chłopacy, normalnie cud jakiś ;->