nokia c5 - zbedne paski na ekranie

Data: 2011-02-10 21:46:26
Autor: linde
nokia c5 - zbedne paski na ekranie
witam, nie krzyczcie na mnie ale nie znalazlem nic w googlach, mam od 2 dni nowa nokie c5-00 i nie wiem jak z glownego displeya wywalic paski konfiguracja email i kalendarz... juz nawet nie marze jak wywalic kontakt/dodaj kontakt na gorze. Zaslania to caly wyswietlacz, nie chce tak.
Chcialbym miec tło i na dole te opcje, do tego cell info - a tak mam pozasłaniane tym shitem cały kadr... pomóżcie ktoś, jeśli ktoś jest fanatykiem nadajników odwdzieczę sie very :)

Data: 2011-02-11 09:11:56
Autor: ikaros30
Dnia Thu, 10 Feb 2011 21:46:26 +0100, linde napisał(a):

[...]

Menu - ustawienia - tematy - Tryb gotowości - wybierz Podstawowy

--
ikaros30@wp.pl

nokia c5 - zbedne paski na ekranie