nokia ck-7w a system audio w megane II

Data: 2011-09-30 18:17:42
Autor: Przemysław Czaja
nokia ck-7w a system audio w megane II

Użytkownik "tumek_pl"

łączy się z telefonem ALE gaśnie mi sprzęt grający a na wyświetlaczu LCD pojawia się przycisk MUTE, dopiero rozłączenie BT sprawia że wraca dźwięk na głośnikach samochodowych.

W moim autku ciekawie to rozwiązali - po zalogowaniu telefonu nic się nie zmienia, dopiero jak przychodzi połączenie wycisza się muzyka a rozmowa jest kierowana na głośniki samochodowe, dodatkowo jeśli układ klimatyzacji pracuje w trybie "auto" zwalniają dmuchawy nawiewu, żeby szum nie przeszkadzał w rozmowie. Po przerwaniu połączenia wszystko wraca do "normy". Pewnie niewiele pomogłem, ale chociaż wiesz, jak być powinno :)

Pozdrówki

Data: 2011-10-01 11:08:24
Autor: MZ
[...]

Wyjąwszy klimatyzację to taki efekt jest właśnie standardowym poprawnym
montażem. Dźwięk z telefonu w głośnikach wymaga dodatkowego modułu do
tego zestawu. Ja mam manualną klimę więc zwolnienie obrotów jest u mnie
nierobialne, ale możliwe że ten moduł ma dodatkowo i taką funkcję
(zestaw go raczej sam z siebie nie ma). W każdym razie tak to właśnie
powinno działać.

--
MZ

nokia ck-7w a system audio w megane II