nokia ck-7w a system audio w megane II

Data: 2011-10-03 14:32:50
Autor: Dman-666
nokia ck-7w a system audio w megane II
Tak se patrze i patrze jak tumek_pl nawija makaron na uszy:

jedna sprawa, ww.zestaw głośnomówiący - uwierzytelnianie poprzez BT z telefonem, wpisany w fonie w urządzenia autoryzowane, kiedy pochodze zestaw łączy się z telefonem ALE gaśnie mi sprzęt grający a na wyświetlaczu LCD pojawia się przycisk MUTE, dopiero rozłączenie BT sprawia że wraca dźwięk na głośnikach samochodowych.
Szukałem w instrukcji zestawu- nic na ten temat- czytałem instrukcję wbudowanego w samochód audio- nic na ten temat.... może ktoś podpowie gdzie szukać ustawień... w telefonie, zestawie głośnomówiącym czy sprzęcie audio...
dokÅ‚adnie chodzi o megane II  rok 2008.

W tojocie mailem podobnie a wina lezala po stronie "zbyt czulego radia". Montaz byl (prawie) prawidlowy, ale minimalna zmiana wartosci impulsu sterujacego aktywowala MUTE. Rozwiazaniem bylo dolozenie "przekaznika do tojoty" pomiedzy zestaw a radio ;-) o czym dowiedzialem sie dopiero w warsztacie montujacym CK-7 (wczesniej zamontowalem sam).

Moze masz podobny przypadek.
--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec