nokia e5-00 - ktos sie bawil? zna jakis fajny test?

Data: 2010-09-16 15:33:09
Autor: Bartek
nokia e5-00 - ktos sie bawil? zna jakis fajny test?
witam,
jako że moja e66 zaczyna się domagać inwestycji np w nową baterię,
i ogólnie telefon mam już trochę czasu,
zaczynam szukać nowego telefonu opartego na symbianie.
przyznam że nie bardzo sledzilem to co ostatnio sie pojawilo - ale chyba szalenstwa niebylo;)
widzę - ciekawą z parametrów nokię e5-00

chce się przesiąść na jaknajfajniejszy telefon
 - nie zależy mi bardzo na designie, ale na czasie pracy, szybkosci,  dobrym audio [rozmowy, dzwonki]

lubie e-series,
ale jak mnie ktoś przekona do dobrze wykonanej N to będę też o niej myslal.

może ktoś zna dobre  recenzje tego telefonu lub powie coś więcej?

--
Pozdrawiam, Bartek

nokia e5-00 - ktos sie bawil? zna jakis fajny test?