nokia e50 - gdzie kompletna obudowa?

Data: 2010-05-02 02:05:34
Autor: 1634Racine
nokia e50 - gdzie kompletna obudowa?
mozecie podpowiedziec,gdzie najlepiej kupic kompletna obudowe do nokii e50 [panel przedni, tylny,klawiatura i zatrzask wewnatrz telefonu,ktory jest widoczny z tylu - wiec pewnie chodzi mi o cos, co po prostu nazywa sie korpusem]?
Chodzi mi doradzenie jakiegos w miare dobrego miejsca, aby zakup nie rozlecial sie po paru dniach.
Z tego,co obejrzalem tu i tam, to koszt mniej wiecej 50-60zl.
Tylko - gdzie? Jesli w Warszawie - to super. Ale moze byc kazde inne sensowne miejsce.
dzieki.

nokia e50 - gdzie kompletna obudowa?