nokia e50 podgląd godziny

Data: 2009-07-29 10:19:06
Autor: Orion
nokia e50 podgląd godziny
Witam!

Mam mały problem. Otóż zastanawiam się czy da się w nocy zobaczyć godzinę na nokii e50 z zablokowaną klawiaturą. Chodzi o to żeby wcisnąc 1 klawisz i zobaczyć godzinę. Nic więcej. W sonyericssonie wystarczylo wcisnąć klawisz boczny. Tu nie moge znaleźć takiej opcji... Da się?

Marek

Data: 2009-07-29 13:31:29
Autor: hikimokorisan
nokia e50 podgląd godziny
Orion wrote:
[...]

mialem e50 i nie doszedlem do tego niestety... w e51 jest podobnie...

Data: 2009-07-29 11:42:15
Autor: barum
nokia e50 podgląd godziny
hikimokorisan <hikimokorisan@amorki.pl> napisał(a):
mialem e50 i nie doszedlem do tego niestety... w e51 jest podobnie...

E? W E51 naciskam "Odblokuj", podświetla się ekran, widzę godzinę. Owszem, wygaszacz znika, ale na "pulpicie" też jest zegar, całkiem duży zresztą.

barum

Data: 2009-07-29 23:15:12
Autor: hikimokorisan
nokia e50 podgląd godziny
barum wrote:
hikimokorisan <hikimokorisan@amorki.pl> napisał(a):
mialem e50 i nie doszedlem do tego niestety... w e51 jest podobnie...

E? W E51 naciskam "Odblokuj", podświetla się ekran,

czasem sie podswietla, czasem nie...

Data: 2009-07-30 07:18:28
Autor: barum
nokia e50 podgląd godziny
hikimokorisan <hikimokorisan@amorki.pl> napisał(a):
> E? W E51 naciskam "Odblokuj", podświetla się ekran, czasem sie podswietla, czasem nie...

Cóż, u mnie podświetla się za każdym razem, a używam tego co najmniej kilka razy dziennie. Wersja FW: 200.34.36.

barum

Data: 2009-07-29 12:40:45
Autor: Waldek Godel
nokia e50 podgląd godziny
Dnia Wed, 29 Jul 2009 13:31:29 +0200, hikimokorisan napisał(a):

mialem e50 i nie doszedlem do tego niestety... w e51 jest podobnie...

w e71 wystarczy przytrzymać centralnie klawisz kursorów przez 2 sekundy

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-29 17:21:21
Autor: Radosny
nokia e50 podgląd godziny
[...]

Da się. Naciśnij krótko włącznik (ten od góry).

--
Radosny

Data: 2009-07-29 17:32:35
Autor: qwerty
nokia e50 podgląd godziny
Użytkownik "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h4ppdj$d9d$1@opal.futuro.pl...
[...]

Na N95 nie działa. :(

Data: 2009-07-30 09:44:49
Autor: Orion
nokia e50 podgląd godziny

Da się. Naciśnij krótko włącznik (ten od góry).

U mnie to działa. Odkryłem to chwilę wczeœniej :)

--
Marek

Data: 2009-07-29 17:23:12
Autor: Piotr KUCHARSKI
nokia e50 podgląd godziny
Orion <orion_tnij_000@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A jak przytrzymasz dżojstik przez chwilę?

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

nokia e50 podgląd godziny