nokia e50 podgląd godziny

Data: 2009-07-29 17:21:21
Autor: Radosny
nokia e50 podgląd godziny
Mam mały problem. Otóż zastanawiam się czy da się w nocy zobaczyć godzinę na nokii e50 z zablokowaną klawiaturą. Chodzi o to żeby wcisnąc 1 klawisz i zobaczyć godzinę. Nic więcej. W sonyericssonie wystarczylo wcisnąć klawisz boczny. Tu nie moge znaleźć takiej opcji... Da się?

Da się. Naciśnij krótko włącznik (ten od góry).

--
Radosny

Data: 2009-07-29 17:32:35
Autor: qwerty
nokia e50 podgląd godziny
Użytkownik "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h4ppdj$d9d$1@opal.futuro.pl...
[...]

Na N95 nie działa. :(

Data: 2009-07-30 09:44:49
Autor: Orion
nokia e50 podgląd godziny

Da się. Naciśnij krótko włącznik (ten od góry).

U mnie to działa. Odkryłem to chwilę wczeœniej :)

--
Marek

nokia e50 podgląd godziny