nokia e50 - powiekszenie czcionki

Data: 2010-06-03 03:14:07
Autor: 1634Racine
nokia e50 - powiekszenie czcionki
dlaczego w nokii e50 i systemie z roku 2006 [jakas wersja 6.x.x.x...] aplikacja "Psiloc_FontMagnifier_NokiaPL" prawidlowo powiekszala czcionke, natomiast ta sama aplikacja po podniesieniu systemu do wersji 7.36.0.0 powieksza czcionkę  _zdecydowanie_  rzadziej, duzo okien ma tak mala czcionke, jak opcjonalnie, gdy nie zainstalowani Psiloc_FontMagnifier_NokiaPL. To moze kwestia wersji dla FontMagnifier? Ale nowszej nie widze...
O co w ogole chodzi z tym kiepskim powiekszaniem czcionki?

Data: 2010-06-03 03:39:06
Autor: Piotr M
W dniu 3 czerwca 2010 03:14, 1634Racine pisze:
O co w ogole chodzi z tym kiepskim powiekszaniem czcionki?

Nie powiem Ci ze strony hackera, ale od strony osobistej. Z tym programikiem miałem do czynienia dawno temu co miałem E65, po kilku nieprawidłowościach jego działania, dałem sobie z nim spokój na zawsze. I nie dociekam co i jak i dlaczego. Olewka. Jaka myśl? Sprzedać gówno E50 i kupić coś lepszego.

Tyle, że zaraz. Może nic lepszego nie jest ci potrzebne jak E50. I masz taką ideologię aby używać taki sprzęt. OK. Ale po cholerę Ci ten prehistoryczny telefon?

Oczywiście nie odpowiedziałem na Twoje pytanie. Dlatego za to przepraszam, ale dałem do myślenia.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-06-07 03:09:05
Autor: 1634Racine
nokia e50 - powiekszenie czcionki
Piotr M in news:hu717l$dc5$1mx1.internetia.pl
[...]

a ja juz doszedlem, co - u mnie - było przyczyną, że Psiloc_FontMagnifier_NokiaPL  dzialal [pozwalal regulowac wielkoscia czcionki], ale nie na wszystkich panelach e50. Po prostu język byl ustawiony na "automatyczny", co wprawdzie dawalo jezyk polski, ale to zbyt slabe ustawienie. Jak okazalo sie, nalezy miec ustawione "w punkt": język -> "jezyk polski".
I teraz Psiloc_FontMagnifier działa OK.

nokia e50 - powiekszenie czcionki