nokia e52 - ciągłe połaczenia via erainternet

Data: 2010-01-28 10:29:14
Autor: Amir
nokia e52 - ciągłe połaczenia via erainternet

Czy może ktoś z Was ma pomysł czym
może być spowodowane ciągłe łaczenie się?

do era internet

http://tnij.org/eragsmera

ustawione mam zawsze pytaj zanim połaczy do netu
nabiło trochę złotówek :)

zauważyłem, że czasami jak włącze bluetootha to
załacza się ikonka transmisji internet.

może ktoś ma jakiś pomysł

i tak miałem konieczny format telefonu
narazie się uspokoiło.
 z aplikacji mam
ovimaps (offline)
guardian
fring (zawsze pyta o połączenie)
parmlingo (to odpada)
używam czasami blutetootha
czasami voip, ale sam by się nie właczył

pozdrawiam
Amir

Data: 2010-01-28 13:44:55
Autor: Maciek.
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjrleg$lc4$1inews.gazeta.pl...

Czy może ktoś z Was ma pomysł czym
może być spowodowane ciągłe łaczenie się?

Czwarty wątek niżej/wyżej?

M.

nokia e52 - ciągłe połaczenia via erainternet