nokia e66 jako modem

Data: 2009-08-16 17:32:58
Autor: uśmiechnięta daria:D
nokia e66 jako modem
Dzień dobry wszystkim.
Mam problem jak w temacie. Jak się do tego zabrać. Mam ten telefon, laptopa i kabel USB. I teraz jak to wszystko połączyć i ustawiś żeby działało. Chcę włożyć kartę play online do telefonu. Pomocy:)
Daria:)

Data: 2009-08-16 19:14:52
Autor: Peet
nokia e66 jako modem
On 2009-08-16 17:32, uśmiechnięta_daria:D wrote:

Mam problem jak w temacie. Jak się do tego zabrać. Mam ten telefon,
laptopa i kabel USB. I teraz jak to wszystko połączyć i ustawiś żeby
działało. Chcę włożyć kartę play online do telefonu.

PCSuite

Data: 2009-08-16 19:28:02
Autor: uśmiechnięta daria:D
nokia e66 jako modem
PCSuite
I? Nie widzę tam opcji połączenia przez modem w telefonie.

Data: 2009-08-16 19:32:02
Autor: Marcin J. Kowalczyk
nokia e66 jako modem
uśmiechnięta_daria:D pisze:
PCSuite
I? Nie widzę tam opcji połączenia przez modem w telefonie.

W pierszym rzedzie od gory, pierwsza ikonka z prawej "Łączenie z internetem".

Data: 2009-08-16 19:38:27
Autor: uśmiechnięta daria:D
nokia e66 jako modem
W pierszym rzedzie od gory, pierwsza ikonka z prawej "Łączenie z internetem".
Dziękuję ślicznie. Działa:) Jesteście super:*
Daria:)

nokia e66 jako modem