nokia maps - płatna licencja

Data: 2011-05-05 21:10:04
Autor: Jacek
nokia maps - płatna licencja
Hej
Czy komuś udało sie wykupić/przedłużyć licencje Nokia Maps (OVI) za pomocą karty kredytowej? Telefon N95
Po wklepaniu wszystkiego wyskakuje komunikat w stylu "spróbuj ponownie (błąd 3)". Karta Visa mBanku.
Autoryzowany serwis Nokii mówi, ze wykupywal kilka razy licencje kartą kredytową i bez problemu.

Jacek

Data: 2011-05-05 21:16:16
Autor: Czarek
nokia maps - płatna licencja
W dniu 05-05-2011 21:10, Jacek napisał/a:
[...]

W ustawieniach karty masz odblokowane "Transakcje internetowe"? Też na to kiedyś nie zwróciłem uwagi i nie mogłem zapłacić za bilet lotniczy.

--
Cz.

Data: 2011-05-05 22:16:02
Autor: Jacek
nokia maps - płatna licencja
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:iput66$7ia$1news.mm.pl...

W ustawieniach karty masz odblokowane "Transakcje internetowe"? Też na to kiedyś nie zwróciłem uwagi i nie mogłem zapłacić za bilet lotniczy.

masz racje :)
po zmianie limitu na karcie, zakup licencji poszedł wzorowo.
Dzieki za sugestie

Jacek

Data: 2011-05-05 21:58:01
Autor: Irokez
nokia maps - płatna licencja
Użytkownik "Jacek" <stoout@o2.pl> napisał w wiadomości news:ipusmd$aq6$1inews.gazeta.pl...
Hej
Czy komuś udało sie wykupić/przedłużyć licencje Nokia Maps (OVI) za
pomocą  karty kredytowej? Telefon N95

A Nokia Maps nie jest darmowy?
Zaktualizowałem soft w mojej E52 i jest bezpłatna. Pobrałem mapy i jeżdzę.

--
Irokez

Data: 2011-05-06 00:29:05
Autor: Rabbit McCroolick
nokia maps - płatna licencja

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:ipuvgb$3ih$1news.onet.pl...

A Nokia Maps nie jest darmowy?

Jest, ale w nowszych modelach. Starej, jakby nie było N95 to już nie dotyczy... Darmowe Nokie Maps mają przyciągać klientów na nowe modele.

Data: 2011-05-06 20:07:13
Autor: Irokez
nokia maps - płatna licencja
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipv8bg$32j$1news.dialog.net.pl...
[...]

To jak już płacić, to chyba wolałbym Garmina
Nokia Maps jakoś strasznie dziwnie, przynajmniej w moich rejonach, wytycza trasy, na które nawet po pijaku w życiu bym nie wpadł.

--
Irokez

Data: 2011-05-06 22:39:32
Autor: Jacek
nokia maps - płatna licencja
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:iq1dcj$mk6$1news.onet.pl...

To jak już płacić, to chyba wolałbym Garmina
Nokia Maps jakoś strasznie dziwnie, przynajmniej w moich rejonach, wytycza trasy, na które nawet po pijaku w życiu bym nie wpadł.

co do opłaty - nie gryzie.Piraty mnie nie interesują.
40zł za rok niezłych map, z dobrą nawigacją i przdewszstkim bez konieczności wieszania kolejnego urządzenia na szybie - mi odpowiada.
Co do porównań który program lepiej prowadzi, a który ma dokładniejszy plan śmietników na osiedlu - są gusta i guściki.
Miałem starego TomToma, Westina, jeździłem z Mio (to dopiero przygoda), narazie testuje NMaps i jest dla mnie najdokładniejszy. Brakuje fotoradarów, ale chyba na forach coś sie znajdzie.

Jacek

Data: 2011-05-07 12:03:43
Autor: Tomek
nokia maps - płatna licencja

Ja wziąłem stąd http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=25286   i działają. Pierwszy post i załącznik 1.0.0.21.europe.rar

Data: 2011-05-07 21:39:11
Autor: Jacek
nokia maps - płatna licencja
Brakuje fotoradarów, ale chyba na forach coś sie znajdzie.

Ja wziąłem stąd http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=25286   i działają. Pierwszy post i załącznik 1.0.0.21.europe.rar

załącznik skopiowałem, chyba wersje już 38,
"Radary należy wrzucić do katalogu E:\cities\diskcache\safetyspots\ a następnie zaktualizować dane o ruchu."
Jak zaktualizować dane o ruchu?
Jeśli chodzi o opcje "ruch i bezpieczeństwo", to kolejna opłata 8-20zł

Jacek

Data: 2011-05-07 08:14:22
Autor: J.F.
nokia maps - płatna licencja
On Fri, 6 May 2011 20:07:13 +0200,  Irokez wrote:
Jest, ale w nowszych modelach. Starej, jakby nie było N95 to już nie dotyczy... Darmowe Nokie Maps mają przyciągać klientów na nowe modele.

To jak już płacić, to chyba wolałbym Garmina

A Garmin robi telefony ? :-)

Nokia Maps jakoś strasznie dziwnie, przynajmniej w moich rejonach, wytycza trasy, na które nawet po pijaku w życiu bym nie wpadł.

A  Garminowi lepiej idzie ? Odkad znikla gpmapa to obie firmy daleko, skad maja wiedziec ze to
polna droga jest a nie ekspresowka.

J.

Data: 2011-05-07 08:27:45
Autor: Waldek Godel
nokia maps - płatna licencja
Dnia Sat, 07 May 2011 08:14:22 +0200, J.F. napisał(a):

To jak już płacić, to chyba wolałbym Garmina

A Garmin robi telefony ? :-)

W pewnym sensie tak:
http://www.gsmarena.com/garmin_asus_a10-3295.php
zwłaszcza, że to w tym sensie o którym rozmawiamy.
A na inne jest oprogramowanie Garmina.

A  Garminowi lepiej idzie ? Odkad znikla gpmapa to obie firmy daleko, skad maja wiedziec ze to
polna droga jest a nie ekspresowka.

Weź sobie MapęMap i sprawdź - to jest ta sama baza danych Imagisu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

nokia maps - płatna licencja