nokia maps za darmo

Data: 2009-11-25 19:50:28
Autor: peter
nokia maps za darmo
jak ktos chce legalnie korzystac to wystarczy zalozyc sobie 23442 kont na ovi a kazde kolejne daje kolejne 30 dni...
http://www.nokia.pl/explore-services/ovi_mail

Data: 2009-11-25 20:05:43
Autor: ..:: sjf ::..
nokia maps za darmo
W dniu 2009-11-25 19:50, peter pisze:
jak ktos chce legalnie korzystac to wystarczy zalozyc sobie 23442 kont
na ovi a kazde kolejne daje kolejne 30 dni...
http://www.nokia.pl/explore-services/ovi_mail

A po jaką cholerę _aż_ 23442 konta? Liczyłeś to? Wychodzi jakieś 1926 lat(!).

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

Data: 2009-11-25 21:52:08
Autor: Grzegorz S
nokia maps za darmo
...:: sjf ::.. <somebody@unknown.org.invalid> wrote:
> [...]
> http://www.nokia.pl/explore-services/ovi_mail

A po jaką cholerę _aż_ 23442 konta? Liczyłeś to? Wychodzi jakieś 1926 lat(!).

Ludzie żyją coraz dłużej...

--
gs

Data: 2009-11-25 21:35:56
Autor: Duke
nokia maps za darmo
peter pisze:
jak ktos chce legalnie korzystac to wystarczy zalozyc sobie 23442 kont na ovi

Ilość 30 dniowych licencji jest ograniczona do 1000.

Data: 2009-11-27 11:15:56
Autor: Amir
nokia maps za darmo

Użytkownik "peter" <peter@peter.com> napisał w wiadomości news:heju9h$sm5$1news.task.gda.pl...
jak ktos chce legalnie korzystac to wystarczy zalozyc sobie 23442 kont na ovi a kazde kolejne daje kolejne 30 dni...
http://www.nokia.pl/explore-services/ovi_mail

to w tym czasie zamiast tyle się rejestrowac
bo lepiej iśc zarobić i kupic sobie oryginalą mapę

a jak juz nie chcesz placić
to sciągnij sobie garmina 'testową wersję'

Data: 2009-11-27 18:02:53
Autor: peter
nokia maps za darmo
Amir pisze:

[...]

no ja tez nie lubie grac na mokrym korcie...

Data: 2009-12-09 23:30:08
Autor: Feromon
nokia maps za darmo

[...]

Taaaa... Pierwsze 100 osób...