nokia n900 a Internet

Data: 2009-12-29 06:32:07
Autor: AL
nokia n900 a Internet
JJ JJ pisze:
Sorry, może to pytanie lajkoniaka :-)
Czy to będzie tak działać?

Chcę korzystać z N900 tylko do przegl±dania stron www i poczty przez www.

Na N900, po włożeniu karty SIM z transferem tylko danych
wybieram numer dostępowy do Internetu (jaki¶ tam *99***..), łaczę się
z tym nr, po czym uruchamiam firefoxa i mogę noramlnie przegl±dać www
i pocztę przez www?

JJ

dokladnie tak, od lat tak robie zabierajac na wyjazdy (np.wczasy) drug±     komorke (starego S55) z karta iPlus Data.

Laczenie z internetem przez "Modem GPRS via BT"

Numer, o ktorym wspomniales to: *99***1#
(gdzie 1 to numer prfilu polaczenia z internetem zapisany w komorce)

mozesz rowniez sprobowac *99#

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-12-29 06:36:16
Autor: AL
nokia n900 a Internet
AL pisze:
JJ JJ pisze:
[...]

n/w link moze byc pomocnym (step by step):
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7211

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-12-29 12:26:07
Autor: Jakub Danecki
nokia n900 a Internet
AL wrote:
[....]
> [...]
> mozesz rowniez sprobowac *99#
n/w link moze byc pomocnym (step by step):

Te instrukcje nie s± potrzebne, bo przecież N900 (w odróżnieniu od N8x0
i N700) ma wbudowany moduł GSM.

Jakub

nokia n900 a Internet