nokia, vodafone, era i brak sieci

Data: 2010-01-16 11:49:55
Autor: krzychu
nokia, vodafone, era i brak sieci
czesc!

historia nastepujaca
Siedze w NL od jakiegos czasu, telefon mam w erze i umowa jeszcze trwa. Nabilem troche rachunkow no i mi wylaczyli.
Mysle sobie ok, zaplace za jakis czas a na razie wsadze sobie vodafone.
Pare dni tak sobie uzywam, pozniej probuje instalowac vodafone mobile connect. Cos tam zamieszal, zamielil.poszedlem spac.
Rano wstaje, nie mam zasiegu w telefonie, wsadzam inna karte, brak zasiegu, wsadzam polskiego taktaka, to samo.
Tam gdzie antentka na wyswietlaczu czasem pojawia sie 3g, wczesniej tego nie bylo.
Przywrocilem ustawienia fabryczne, to samo, wgralem nowy soft nokia soft updater, to samo.

I tak sobie mysle czy to soft voda mi cos namieszal czy tez przypadkiem era nie blokuje aparatow po imei i wlasnie wtedy mi zablokowali?
Czytalem ze nawet jesli, to blokada tego typu dziala w obrebie danego kraju.

co myslicie o tym ? mam namieszane cos w ustawieniach jednak czy blokada ?

pozdrawiam serdecznie

krzychu

Data: 2010-01-16 03:32:27
Autor: Gambit