nokia x1-01 trzaski

Data: 2011-09-07 13:53:22
Autor: szeter
nokia x1-01 trzaski
Od wczoraj jestem szczęśliwym ;-) posiadaczem tego dual sima Nokii
niestety zauważyłem, że podczas rozmowy coś potrzaskuje w głośniczku co jest
mało przyjemne dla ucha. Trzaski występują podczas rozmów z obydwu simów (play i
Tmobile) natomiast co ciekawe nie występują podczas rozmów z numerami
stacjonarnymi . W telefonie nie znalazłem żadnej możliwości regulacji ani
głośności ani innej regulacji dot. głośniczka.
Czy ktoś wie co sie dzieje ?
dzięki

--

nokia x1-01 trzaski