nokia z aparatem lepszym niz w n78?

Data: 2009-02-21 14:07:43
Autor: tg
nokia z aparatem lepszym niz w n78?
jest jakas nokia z symbianem i wifi ktora ma lepszy aparat
(glownie zdjecia dokumentow czyli przyzwoite ustawianie
ostrosci) niz n78?

nie zalezy mi na megapixelach, super lampach itp., itd.
tylko na przyzwoitym aparacie (cos w stylu k800i byloby
wystarczajace, ale mialem i jako telefonu go nie umiem strawic ;))

obecnie mam e71 i jezeli o aparat chodzi jest to absolutna
porazka, chyba glownie chodzi o soft bo w skanerze kodow
ostrosc lapie od ~5 centymetrow, natomiast jako zwykly aparat niezaleznie od ustawionego trybu o jako takiej ostrosci mozna mowic po przekroczeniu 20-25 cm

myslalem o n82 zdjecia fajne, tylko (z tego co na
necie znalazlem) to przy macro n78 wygrywa...

a moze jakas inna?

nokia z aparatem lepszym niz w n78?