nominacje na moderatora grupy pl.rec.film

Data: 2011-04-22 13:13:23
Autor: DP
nominacje na moderatora grupy pl.rec.film
w zwi±zku z powtarzaj±cymi siê narzekaniami ze strony niektórych u¿ytkowników grupy pl.rec.film, zostanie wy³oniony moderator celem de-selekcji pewnych tre¶ci

proszê wpisywaæ swoje kandydatury

ja ze swojej strony rezygnujê z prawa oddania g³osu [ka¿dy ma jeden], aby nie byæ pos±dzonym o stronniczo¶æ

DP

Data: 2011-04-22 12:59:53
Autor: Jumal
On 22/04/2011 12:13, DP wrote:

[...]

Ja myślę, że najlepszym moderatorem byłby ... nie, nie napiszę tego :)

Jumal

Data: 2011-04-22 14:01:49
Autor: Protz
nominacje na moderatora grupy pl.rec.film

Użytkownik "Jumal" <jumal@vp.pl> napisał w

Ja myślę, że najlepszym moderatorem byłby ... nie, nie napiszę tego :)

Nie bójmy sie słowa Rambo!

Protz

Data: 2011-04-22 14:54:10
Autor: Street Fighter
Użytkownik Elwik napisał:

[...]

i jego brat blizniak Rambo II ;)

Data: 2011-04-22 16:50:56
Autor: Neko
nominacje na moderatora grupy pl.rec.film
Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał

i jego brat blizniak Rambo II ;)

A siostra Rambo III ?

nominacje na moderatora grupy pl.rec.film