nonoh na e51

Data: 2009-05-12 14:55:57
Autor: MAT
nonoh na e51
Dołóż konfig serwera proxy:
adres: sip:sip.nonoh.net, dziedzina: nonoh.net, nazwa użytkownika i
haslo - chyba wiadomo ;) (bez domeny - czyli to, co "do" @, pozwolenie
na routing - nie, tryb transportu - automatycznie, port 5060.

U mnie zadziałało - mogę dzwonić z nonoha. Tyle że jeszcze nie wiem co
zrobić z prezentacją numeru: tzn pojawiaja mi się jakieś dziwne numery
jako CallerID, ew zastrzeżony - mimo że w profilu nonoh zmieniłam że
ma mi się "przedstawiac" moim numerem komórki.
Może ktoś sobie z kolei z tym poradził?

Pozdrowienia

MAT

Data: 2009-05-13 08:54:36
Autor: Radosny
nonoh na e51
[...]

To co zmieniasz w profilu działa tylko przy dzwonieniu z aplikacji (o ile numer jest zarejestrowany). Sposób prezentacji trzeba ustawić na każdym urządzeniu, z którego dzwonisz. Wiadomo jak to zrobić dla bramek, dla E51 nie próbowałem.
Jednak prezentacja nigdy nie zadziała, jeśli dzwonisz na komórki.

--
Radosny

nonoh na e51