nordea kredyt hipot CHF

Data: 2009-06-15 23:35:12
Autor: Tomek
nordea kredyt hipot CHF
Witam serdecznie
Czy ktoś z szanownych grupowiczów zetknął się z kredytem hipotecznym nordei w CHF? Chodzi mi o warunki zniesienia wyższego oprocentowania (marży) do momentu ustanowienia hipoteki na mieszkanie... Wg pracownika, wiążący jest termin 7 dni od odebrania zawiadomienia przez bank, ale ja odebrałem 5 dni wcześniej i chcą kolejny odpis z księgi bo mój jest "stary i nieważny"... ręce opadają... dobrze że chociaż teleony robią ci Finowie jako takie ;)
Jakiś sposób żeby co chwile nie brać odpisów? no i nie płacić kolejny raz 30pln w sądzie ;)

Dzięki serdeczne za podpowiedzi

nordea kredyt hipot CHF