normalne kobiety w Polsce ciężko pracujące mają więcej rozumu

Data: 2019-07-02 07:19:08
Autor: boukun
normalne kobiety w Polsce ciężko pracujące mają więcej rozumu
- Niezależność sądu jest obroną obywateli, a nie sędziów - mówiła w poniedziałek pierwsza prezes Sądu Najwyższego. Prof. Małgorzata Gersdorf nie kryła także emocji. - To bardzo wzruszające, że ktoś chce mnie jeszcze wysłuchać - dodała w swoim wystąpieniu.

Gersdorf została zaproszona na konferencję w Bułgarii przez przewodniczącego Naczelnego Sądu Kasacyjnego Łozana Panowa. Prawnik zorganizował panel dyskusyjny "Kiedy polski Sąd Najwyższy odmówił podporządkowania się politykom".

https://wiadomosci.wp.pl/sofia-gersdorf-wzruszajace-ze-ktos-chce-mnie-jeszcze-wysluchac-6397977465640577a

Waler
wczoraj (22:40)

Za prezesowania Pani prezes wyczytałem w jednym z wyroków sądowych :" Dla porządku prawnego państwa, ważne jest by wyrok w ogóle był, nie ważne jest czy on jest zgodny z prawem i sprawiedliwy.". I teraz Pani prezes jeździ po Świecie użala się na Polski rząd (demokratycznie wybrany ) bo rząd nie chce by było tak jak było!.

ola
wczoraj (22:27)

normalne kobiety w Polsce ciężko pracujące mają więcej rozumu niż ta gersdorf, ta kobieta już oblatała Niemcy też nie wiadomo po co tam poleciała, produkować się ? a sama łamie praworządność razem z tym rzeplińskim

cytat
wczoraj (22:09)

Wiem, że nie jestem zbyt rozgarnięty ale nie mogę zrozumieć, z jakich powodów informacja znalazła się w rubryce Świat. Jak się mi głupio wydaje, powinna być w rubryce Polska, a jeżeli nie tam, to może należałoby stworzyć rubrykę półświatek?

pytanie
6 min. temu

Kasty pasożytujące na Polakach wstrzymują rozwój tego kraju. Czy ktoś zostanie ukarany za prywatyzację w Warszawie?

ak
9 min. temu

Kłamiemy, kłamiemy.Donosimy ,donosimy.To program ,,elity,, polskich sędziów.

Ja
9 min. temu

O tej niezależności sądu świadczy sprawa Najsztuba. O tym wspomniała reprezentantka kasty?

Data: 2019-07-02 20:00:04
Autor: Yogi
Dnia Tue, 2 Jul 2019 07:19:08 +0200, boukun napisał(a):

- Niezależność sądu jest obroną obywateli, a nie sędziów - mówiła w poniedziałek pierwsza prezes Sądu Najwyższego.

Co z tego rozumiecie towarzyszu boukun? Y

Data: 2019-07-02 20:13:03
Autor: boukun
Użytkownik "Yogi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
- Niezależność sądu jest obroną obywateli, a nie sędziów - mówiła w
poniedziałek pierwsza prezes Sądu Najwyższego.

Co z tego rozumiecie towarzyszu boukun?