"normalni"

Data: 2009-07-10 18:58:08
Autor: Grzegorz Z.
"normalni"
Prokuratura w Kędzierzynie-Koźlu (opolskie) skierowała do sądu akt
oskarżenia przeciwko małżeństwu, które - zdaniem śledczych -
molestowało seksualnie dwójkę swoich dzieci. Rodzice m.in. uprawiali
seks w obecności córki - powiedziała rzeczniczka opolskiej prokuratury
Lidia Sieradzka.

42-letniemu ojcu postawiono zarzut molestowania seksualnego obojga
swoich dzieci. Mężczyzna miał dopuścić się tych czynów trzykrotnie -
dwa razy wobec córki i raz wobec syna. - Dzieci nie miały w tym
momencie jeszcze ukończonych 15 lat - zaznaczyła prokurator. (...)

http://wiadomosci.onet.pl/2006227,11,1,1,,item.html

Data: 2009-07-11 05:14:57
Autor: HaMMeR
"normalni"
Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

Juz niedlugo, postepacki Grzesiu, juz niedlugo, za takie teksty jak twoj
bedziesz ciagany po pedalskich sadach, a bronic cie (nieskutecznie) bedzie moze jakis zoofil..:)
'Postymp' i politpoprawnosc 'europejska',za ktorymi tak bezkrytycznie Grzesiu
optujesz, wyprowadza nieuchronnie KAZDA spolecznosc i kulture na dewiacyjne manowce.
Wiec co chciales nam tutaj tym tekstem 'powiedziec'? Ze jestes wstrzasniety
tym dzieciecym i rodzinnym dramatem, czy tez moze jestes oburzony takim
niesprawiedliwym aktem oskarzenia tych zbokow przed sadem??
W tym pierwszym przypadku, jako zwolennik PO i wszelkiego liberalizmu,
jako zagorzaly tolerancjusz i kulturowy postepowiec, nie powinienes
byc targany zadnymi moralnymi watpliwosciami, bowiem nadchodzi 'czas pedalow'
i innych dewiantow, a oni sa takimi samymi zbokami, jak ci parszywi 'rodzice' z
cytowanego przez ciebie artykulu!
Czyzbys sie jeszcze nie okreslil? Pora najwyzsza, bo jak sam widzisz, cos
w twojej postawie zgrzyta...

Data: 2009-07-10 20:44:17
Autor: Grzegorz Z.
"normalni"
On 11 Lip, 05:14, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Grzegorz Z. wrote:
> [...]

bedziesz ciagany po pedalskich sadach, a bronic cie (nieskutecznie) bedzie moze

Pedalskie... zoofil... zapomniałeś jeszcze hammek dodać, że "każdy
pedał to pedofil" heheh

Data: 2009-07-11 05:53:19
Autor: Chiron
"normalni"

Grzegorz Z. wrote:
> [...]

jakis zoofil..:)

Pedalskie... zoofil... zapomniałeś jeszcze hammek dodać, że "każdy

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A ja ciebie podejrzewam, że przytaczasz często takie teksty- bo to po prostu cię rajcuje. Poważnie. To taki rodzaj uprawiania pornografii.Jeśli się mylę- to podaj logiczne uzasadnienie tego tekstu.

Chiron

Data: 2009-07-10 21:27:19
Autor: Grzegorz Z.
"normalni"
On 11 Lip, 05:53, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:110fcc77-8665-4fac-8736-acb9ec1681fch8g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

cię rajcuje. Poważnie. To taki rodzaj uprawiania pornografii.Jeśli się mylę-
to podaj logiczne uzasadnienie tego tekstu.

Ja mam uzasadniać że nie masz racji?

I znowu to wasze wierzących "udowodnij że nie ma boga"!

Data: 2009-07-11 17:11:59
Autor: Chiron
"normalni"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:693b5f6b-8dcf-459f-a21c-be8ac3beb678y19g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ależ nie...po prostu- metoda Sherlocka Holmesa: po odrzuceniu wszystkiego, co niemożliwe- zostanie prawda. Czy nam się ona podoba, czy nie- to prawda. Wiesz- po prostu trudno mi jeszcze zaakceptować fakt, że jesteś satyrem, więc proszę o inne wyjaśnienie- wbrew nadziei wierząc, że może jednak coś przeoczyłem

Chiron

Data: 2009-07-12 12:14:11
Autor: Grzegorz Z.
"normalni"
On 11 Lip, 17:11, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:693b5f6b-8dcf-459f-a21c-be8ac3beb678y19g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

Ależ nie...po prostu- metoda Sherlocka Holmesa:

Stosujesz metody Sherlocka Holmesa?

Przecież to bajka była taka, coś jak te bajki o wniebowstąpieniu, tyle
że o łapaniu przestępców.

Data: 2009-07-11 06:36:30
Autor: Panslavista
"normalni"
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości

A mnie zadziwia "Wielki Brat" - czyżby już w każdym domu mieli pluskwy?

Data: 2009-07-11 07:34:54
Autor: konserwator
"normalni"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9852cb99-face-4bd4-a58b-145291f06502y17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]