Data: 2009-07-14 16:24:59 | |
Autor: =Marcos= | |
[press] normalnie kopara mi opadla... | |
to ja myslalem ze takie "cuda techniki" jak LADa 2105 mozna zobaczyc juz Istotna kwestia: zawieszenie jest zrobione z myślą o warunkach dróg rosyjskich, a nie niemieckich. Jeśli ktoś mieszka na zadupiu w Rosji, gdzie drogi wyglądają jak po bombardowaniu, ta Łada to PONOĆ idealny samochód i w takich okolicach właściciel Peugeota tudzież Forda wymienia elementy zawieszenia 5 razy częściej od właściciela Łady. W dodatku części proste, tanie, łatwe w wymianie. -- Marcos [Marek Ślusarczyk] marek [AT] microstock . pl http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze |
|
Data: 2009-07-14 19:11:05 | |
Autor: J.F. | |
[press] normalnie kopara mi opadla... | |
On Tue, 14 Jul 2009 16:24:59 +0200, =Marcos= wrote:
Istotna kwestia: zawieszenie jest zrobione z myślą o warunkach dróg rosyjskich, a nie niemieckich. Jeśli ktoś mieszka na zadupiu w Rosji, gdzie A mozna na wschod od Odry ? drogi wyglądają jak po bombardowaniu, ta Łada to PONOĆ idealny samochód i w takich okolicach właściciel Peugeota tudzież Forda wymienia elementy zawieszenia 5 razy częściej od właściciela Łady. Z tymi fordami co niemozliwe .. Lada tak dlugo nie wytrzyma :-) J. |
|
Data: 2009-07-14 22:16:43 | |
Autor: Alex81 | |
[press] normalnie kopara mi opadla... | |
In article <h3i4ov$f3q$1@nemesis.news.neostrada.pl>, marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info says...
[ciach] Znam przypadek moskiewskiego taksówkarza który przesiadł się z 2106 na nowe Volvo S40 pierwszej serii i po roku powrócił do 2106 :> Po prostu idealne auto na tamtejsze warunki. Zresztą zawieszeniowo także na nasze, chociaż tutaj niszę stara się wypełnić Logan. -- Pzdr Alex |