[press] normalnie kopara mi opadla...

Data: 2009-07-14 16:24:59
Autor: =Marcos=
[press] normalnie kopara mi opadla...
to ja myslalem ze takie "cuda techniki" jak LADa 2105 mozna zobaczyc juz
tylko w muzeum motoryzacji a tu....

Istotna kwestia: zawieszenie jest zrobione z myślą o warunkach dróg rosyjskich, a nie niemieckich. Jeśli ktoś mieszka na zadupiu w Rosji, gdzie drogi wyglądają jak po bombardowaniu, ta Łada to PONOĆ idealny samochód i w takich okolicach właściciel Peugeota tudzież Forda wymienia elementy zawieszenia 5 razy częściej od właściciela Łady.
W dodatku części proste, tanie, łatwe w wymianie.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2009-07-14 19:11:05
Autor: J.F.
On Tue, 14 Jul 2009 16:24:59 +0200,  =Marcos= wrote:
Istotna kwestia: zawieszenie jest zrobione z myślą o warunkach dróg rosyjskich, a nie niemieckich. Jeśli ktoś mieszka na zadupiu w Rosji, gdzie

A mozna na wschod od Odry ?
drogi wyglądają jak po bombardowaniu, ta Łada to PONOĆ idealny samochód i w takich okolicach właściciel Peugeota tudzież Forda wymienia elementy zawieszenia 5 razy częściej od właściciela Łady.

Z tymi fordami co niemozliwe .. Lada tak dlugo nie wytrzyma :-)

J.

Data: 2009-07-14 22:16:43
Autor: Alex81
[press] normalnie kopara mi opadla...
In article <h3i4ov$f3q$1@nemesis.news.neostrada.pl>, marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info says...
[ciach]
Znam przypadek moskiewskiego taksówkarza który przesiadł się z 2106 na nowe Volvo S40 pierwszej serii i po roku powrócił do 2106 :> Po prostu idealne auto na tamtejsze warunki. Zresztą zawieszeniowo także na nasze, chociaż tutaj niszę stara się wypełnić Logan.

--
Pzdr
Alex

[press] normalnie kopara mi opadla...