nota odsetkowa

Data: 2009-04-24 09:50:47
Autor: Piotr
nota odsetkowa
Witam

1os.DG, KPiR,VAT+UE
Szukałem w google ale znalazłem tylko płatne artykuły :(
- Jak księgować w KPiR fakturę za telefon na której jest kwota główna + nota odsetkowa ?
Tzn. oczywiście chodzi mi o tą notę: jako pozostałę wydatki? do rejestru VAT?

- jak zaksięgować fakturę sprzedażową na usługi, wystawioną w euro bez vatu?
wystawić f-e wewnętrzną i tę zaksięgować?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-04-24 12:33:01
Autor: my way
nota odsetkowa

Użytkownik "Piotr" <hugo@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gsrolg$tgu$1news.vectranet.pl...
[...]

imho - tak

do rejestru
VAT?

nie

- jak zaksięgować fakturę sprzedażową na usługi, wystawioną w euro bez vatu?
wystawić f-e wewnętrzną i tę zaksięgować?

nie wystawiasz faktury wewnętrznej, księgujesz po prostu fakturę sprzedaży

pozdr,
m.w.

nota odsetkowa