notebook

Data: 2013-12-25 12:41:05
Autor: tadeklodz
notebook
Zwracam si "po probie"
Crce pad notebook i potrzeba kupi drugi. Ten padnity to by HP  chyba mia z 5 lat. Zauwayem e w HP psuy si zasilacze/ miaa 2 i w kadym pad zasilacz b. szybko/
Teraz chce kupi kolejny ale potrzebuj rady. Jaki moliwie dobry / czytaj bezawaryjny/ w rozsdnej cenie / bez szalestwa/ Teraz informacje: nie bdzie suy do gier tylko internet ,skype , ew crka oglda filmy ale ich nie z
ciga na komputer. Ekran 15' Interesuje mnie sprzt ktry w chwili zakupu nie bdzie "muzeum" ale te nie najnowsze fajerwerki. Prosz o ew podanie konkretnych modeli. Bd wdziczny za konsultacje i bardzo dzikuj

Data: 2013-12-25 22:12:10
Autor: PiteR
notebook
tadeklodz pisze tak:

Crce pad notebook i potrzeba kupi drugi. Ten padnity to by HP
 chyba mia z 5 lat. Zauwayem e w HP psuy si zasilacze/ miaa
2 i w kadym pad zasilacz b. szybko/

a w moich nie, no ale byy kupione w rajchu i w jukeju ;)

Teraz chce kupi kolejny ale potrzebuj rady

Idziesz do sklepu np EuroAGD lub Neonet i patrzysz na Samsungi i Lenovo. Patrzysz na te wyposaone w nowe procesory i5 a nastpnie  chodzisz *codziennie* i czyhasz na promocj. Powiniene si wyrobi w kwocie 2200z :)

--
Piotr

Data: 2013-12-27 09:43:21
Autor: Marcin N
notebook
W dniu 2013-12-25 22:12, PiteR pisze:

[...]

Moe te nigdzie nie chodzi i kupi za 1400.
Np w internetowym sklepie EuroAGD, czyli w oleole.

Na co komu i5 do takich zastosowa? Kady dwurdzeniowy z zegarem okoo 2 GHz bdzie idealny.

--
MN

Data: 2013-12-25 22:43:43
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 25-12-2013 21:41, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
w rozsądnej cenie

Sprecyzuj. 1500, 2000, 2500 zł?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-26 01:28:38
Autor: tadeklodz
notebook
W dniu środa, 25 grudnia 2013 22:43:43 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany napisał:
W dniu 25-12-2013 21:41, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

> w rozsądnej cenie

Sprecyzuj. 1500, 2000, 2500 zł?

-- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

około 2 tys

Data: 2013-12-26 02:12:00
Autor: tadeklodz
notebook
W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 10:28:38 UTC+1 użytkownik tade...@poczta.onet.pl napisał:
> [...]

około 2 tys

córka zameldowała że do 1.5 tys zł

Data: 2013-12-26 12:47:56
Autor: miab
notebook
W dniu 2013-12-26 11:12, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Może coś takiego?:
Asus X502CA
http://www.morele.net/laptop-asus-x502ca-x502ca-rb01b-czarny-621388/

miab

Data: 2013-12-26 13:07:53
Autor: miab
notebook
Zakonspirowany napisał:

[...]

Jak potrzebna nagrywarka DVD to trzeba kupić osobno:
http://www.morele.net/asus-sdrw-08d2s-u-lite-usb-slim-czarny-box-sdrw-08d2s-u-lite-dblk-g-as-441364/
ew. Blu-ray Combo:
http://www.morele.net/asus-sbc-06d2x-u-blk-g-as-448042/

miab

Data: 2013-12-26 13:07:29
Autor: Tom
notebook
W dniu 2013-12-26 11:12, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

córka zameldowała że do 1.5 tys zł

Mniej więcej w tej cenie Lenovo G580

T.

Data: 2013-12-26 19:39:09
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 26-12-2013 11:12, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 10:28:38 UTC+1 użytkownik tade...@poczta.onet.pl napisał:

około 2 tys

córka zameldowała że do 1.5 tys zł

To ile w końcu? Ona płaci całość, a Ty nie chcesz dokładać, czy jak?
Bo za 1500 zł kupisz de facto "muzeum", jak to określiłeś.
Tak pomiędzy: www.redcoon.pl/search/?searchVar=Samsung+NP310E5C-A01PL
Dziewczynie do typowych zastosowań powinien w zupełności wystarczyć.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-26 10:52:08
Autor: tadeklodz
notebook
W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 19:39:09 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany napisał:

> [...]

Tak pomiędzy: www.redcoon.pl/search/?searchVar=Samsung+NP310E5C-A01PL

Dziewczynie do typowych zastosowań powinien w zupełności wystarczyć.

Po studiach poszła właśnie do pracy i komputer kupuje za własną kasę. Gdybym ja w tym się udzielał to byłby limit 2 tys ale córeczka nie chce takiej pomocy /ambitna ha ha/ Boję się żeby nie kupiła jakiegoś g...a za 1 tys i dlatego moje medzenie na forum

Data: 2013-12-26 20:12:05
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 26-12-2013 19:52, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Tu nie jest forum. :) Tutejsi są mądrzejsi od użyszkodników www. ;)
Za 1500 zł może kupić dobry sprzęt, ale dobry tak na papierze. Jest sporo Acerów z ciekawymi konfiguracjami, ale jak z nimi jest, to nie wiem. Ja mam 3 Toshibę. W szafce leży padnięty (płyta główna) HP siostry, który swego czasu kosztował ponad 5000 zł (mocno multimedialny [w zestawie nawet pilot] 17"). Długo nie pociągnął, a na naprawę ostatecznie nikt się nie zdecydował, choć gdy go dostałem, była jeszcze opłacalna.
Może faktycznie jakiś Lenovo G5XX?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-26 11:20:43
Autor: tadeklodz
notebook
W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 20:12:05 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany napisał:
> [...]

Za 1500 zł może kupić dobry sprzęt, ale dobry tak na papierze. Jest sporo Acerów z ciekawymi konfiguracjami, ale jak z nimi jest, to nie wiem. Ja mam 3 Toshibę. W szafce leży padnięty (płyta główna) HP siostry, który swego czasu kosztował ponad 5000 zł (mocno multimedialny [w zestawie nawet pilot] 17"). Długo nie pociągnął, a na naprawę ostatecznie nikt się nie zdecydował, choć gdy go dostałem, była jeszcze opłacalna.

ja też mam 2 padnięte HP i o tej firmie nie chcę słyszeć.

Data: 2013-12-26 20:23:49
Autor: Santana
notebook

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d97fe43b-1587-4387-99c0-972120b8abf7@googlegroups.com...

ja też mam 2 padnięte HP i o tej firmie nie chcę słyszeć.

Mogę dać Ci za nie porządną flaszkę :) Przynajmniej humor sobie polepszysz :)

Data: 2013-12-26 11:34:59
Autor: tadeklodz
notebook
W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 20:23:49 UTC+1 uytkownik Santana napisa:
Uytkownik  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:d97fe43b-1587-4387-99c0-972120b8abf7@googlegroups.com...

>ja te mam 2 padnite HP i o tej firmie nie chc sysze.

Mog da Ci za nie porzdn flaszk :) Przynajmniej humor sobie polepszysz :)

dochtr zabroni mi pi i pki co sucham

Data: 2013-12-26 20:37:48
Autor: Santana
notebook

Uytkownik  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:0931a011-fc48-4b52-9a2f-fbd180c0ff3e@googlegroups.com...

> [...]

>ja te mam 2 padnite HP i o tej firmie nie chc sysze.

Mog da Ci za nie porzdn flaszk :) Przynajmniej humor sobie polepszysz

:)

dochtr zabroni mi pi i pki co sucham

Szczerze wspczuj :)

Data: 2013-12-26 22:35:55
Autor: Jan Stożek
notebook
Po głębokim namyśle tadeklodz@poczta.onet.pl napisał w czwartek, 26 grudnia 2013 20:20:

ja też mam 2 padnięte HP i o tej firmie nie chcę słyszeć.

Ja od prawie sześciu lat używam jednego HP i jakoś działa. Ale może miałem szczęście.

--
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-12-26 22:47:46
Autor: marfi
notebook

Użytkownik "Jan Stożek" <conus-spm@chello.pl> napisał w wiadomości news:3254020.NfNR0dMGyYpc-jasio.stozek.waw.pl...
[...]

Pownie miałeś... po ~5latach "padł" mi ekran w nx6110 (padał powoli przez blisko 2 lata - pojawiało się coraz więcej kolorowych, pionowych linii).
Został zastąpiony przez Samsunga - ciekawe ile wytrzyma...

--
marfi

Data: 2014-01-07 16:16:07
Autor: 666
notebook
Jak i mój.
Za to Panasoniki mi lubią padać, teoretycznie 2-3x droższe.

-- -- -
od prawie sześciu lat używam jednego HP i jakoś działa.

Data: 2014-01-07 10:33:16
Autor: tadeklodz
notebook
W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 16:16:07 UTC+1 uytkownik  666 napisa:
Jak i mj.

Za to Panasoniki mi lubi pada, teoretycznie 2-3x drosze.

-- -- -

> od prawie szeciu lat uywam jednego HP i jako dziaa.

Panowie ju kupiem lenowo z I3
Bardzo dzikuj za yczliwo i cenn pomoc
Tadeusz

Data: 2014-01-11 13:10:08
Autor: Jan Stożek
notebook
Po głębokim namyśle  666 napisał w wtorek, 7 stycznia 2014 16:16:

od prawie sześciu lat używam jednego HP i jakoś działa.

Jak i mój.
Za to Panasoniki mi lubią padać, teoretycznie 2-3x droższe.

Może to problem upowszechnienia lapków? W czasie, kiedy kupowałem sprzęt, to był mainstream dla firm w średniej klasie cenowej. Teraz ceny lapków spadły do takiego poziomu, że chyba je lepią z gumy do żucia - a to nie może się nie odbić na jakości. Laptop jako taki też przestał być jakimś strasznym exclusive'em, a stał się po prostu narzędziem do czegoś tam.  --

Data: 2014-01-11 13:26:37
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 11-01-2014 13:10, Jan Stożek pisze:
Laptop
jako taki też przestał być jakimś strasznym exclusive'em, a stał się
po prostu narzędziem do czegoś tam.

Notebook stał się desktopem. :) Problem jest w Polakach. Mo ma być full-wypas do 2000 zł. Czyli komputer, monitor, klawiatura, "mysz", "kamera", "mikrofon", "głośniki", "UPS" za mniej niż 2000 zł.
Da się, ale skutki są właśnie takie, że przy wyborze kolejnego oprócz "tanio" dodaje się też "bezawaryjnie". Ja za swoją Tośkę 17,3" – tak patrząc po parametrach – mocno przepłaciłem. Ale ja wiem, co w ich przypadku kosztuje o 500 zł więcej niż w jakimś HP czy Asusie. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-11 13:35:59
Autor: Santana
notebook

Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52d1388b$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Dobre samopoczucie? ;)

Data: 2014-01-11 14:30:00
Autor: Jan Stożek
notebook
Po głębokim namyśle Zakonspirowany napisał w sobota, 11 stycznia 2014 13:26:

Laptop
jako taki też przestał być jakimś strasznym exclusive'em, a stał
się po prostu narzędziem do czegoś tam.

Notebook stał się desktopem. :)

Prawda to. W poprzedniej firmie wszyscy mieli desktopy i musiałem przekonywać szefa, że bez dostępu do poczty i materiałów na spotkaniach z klientem jestem tak mało wydajny, że klient się skarży. Jak ~6 lat temu kupowaliśmy sprzęt do nowej firmy, wzięliśmy pół na pół laptopów i desktopów - przy czym laptopy raczej dla osób, co do których się spodziewaliśmy, że będą mogły chcieć coś robić poza firmą. Od tego czasu nie kupiliśmy chyba ani jednego desktopa - same laptopy. Choć ma to dodatkowy koszt, bo nad laptopem człowiek się zwija w precel.

Problem jest w Polakach. Mo ma być
full-wypas do 2000 zł. Czyli komputer, monitor, klawiatura, "mysz",
"kamera", "mikrofon", "głośniki", "UPS" za mniej niż 2000 zł.

I co najmniej 4 GB RAM i 1 TB HDD. ;)
Da się, ale skutki są właśnie takie, że przy wyborze kolejnego
oprócz "tanio" dodaje się też "bezawaryjnie". Ja za swoją Tośkę
17,3" – tak patrząc po parametrach – mocno przepłaciłem.

Ja mam 15,1". Ale wynegocjowałem wówczas stację dokującą. ;) I tak się do niej przyzwyczaiłem, że nie bardzo mam teraz możliwość apgrejdu. :(

Data: 2014-01-11 14:59:25
Autor: JDX
notebook
On 2014-01-11 14:30, Jan Stożek wrote:
[...]
[...]
Znaczy się szef poprzedniej firmy w wyniku tych nacisków postanowił
zatrudnić bardziej rozgarniętego pracownika który będzie *przygotowywał*
się do wyjazdowych rozmów z klientami? :-D

Choć ma to dodatkowy koszt, bo nad laptopem człowiek się zwija w precel.
No właśnie, ze względu na kompletny brak ergonomii laptopy nie zastąpiły
i chyba nigdy nie zastąpią desktopów. Poza tym kupowanie laptoków tylko
dlatego, że "taka jest teraz moda i duch czasów" jest kompletną głupotą.

Data: 2014-01-11 15:33:28
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 11-01-2014 14:59, JDX pisze:
No właśnie, ze względu na kompletny brak ergonomii laptopy nie zastąpiły
i chyba nigdy nie zastąpią desktopów.

Zauważ, że monitory też mocno potaniały, czy też – za taką samą cenę kupuje się teraz 22 i więcej cali z super parametrami, więc jeśli weźmiesz laptopa za 2000 zł, dasz 700 za monitor i 300 za (koniecznie bezprzewodowe) klawisze, mysz, może jakąś lepszą kamerę i już masz teoretycznie fajną stację roboczą, z której w pełni funkcjonalną "jednostkę podstawową" możesz łatwo i szybko gdzieś przemieścić.

Poza tym kupowanie laptoków tylko
dlatego, że "taka jest teraz moda i duch czasów" jest kompletną głupotą.

Moda już minęła. Teraz na topie są przecież tablety. A laptopy się kupuje, bo do oglądania śmiesznych kotków są po prostu wygodne. Można sobie zrobić kawę, wbić pod kocyk na kanapę i oglądać wszelakie Internety. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-11 16:07:22
Autor: Przemysaw Ryk
notebook
Dnia Sat, 11 Jan 2014 15:33:28 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

[...]

Czyli za jaką cenę i z jakimi super parametrami?

[...]

Monitor za 700 PLN i super parametry? Jakieś konkretne przykłady? I pytanie
- pod jakie zastosowania?

(ciach…)

[ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło    ]
[ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał        ]
[ sąsiad.                                                  (Bernd Stelter) ]

Data: 2014-01-11 19:51:42
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 11-01-2014 16:07, Przemysław Ryk pisze:
Czyli za jaką cenę i z jakimi super parametrami?

Pierwszy z brzegu: www.redcoon.pl/B435670-Asus-VS239HR-IPS_Monitory-TFT
Mowa o typowym zastosowaniu. Grafikowi bym polecił dorzucenie kilku stówek. Ale ja 10 lat temu za 1000 zł kupowałem 19" Iiyama, które wtedy były "wypas", a teraz wolałbym używać laptopowego 17" HD+.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-11 22:07:58
Autor: Przemysaw Ryk
notebook
Dnia Sat, 11 Jan 2014 19:51:42 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

W dniu 11-01-2014 16:07, Przemysław Ryk pisze:
Czyli za jaką cenę i z jakimi super parametrami?

Pierwszy z brzegu: www.redcoon.pl/B435670-Asus-VS239HR-IPS_Monitory-TFT
Mowa o typowym zastosowaniu.

Dobra - a jakie są te super parametry?

Grafikowi bym polecił dorzucenie kilku stówek.

Define „kilka stówek”.

Ale ja 10 lat temu za 1000 zł kupowałem 19" Iiyama, które wtedy były "wypas", a teraz wolałbym używać laptopowego 17" HD+.

Uchowaj mnie potworze spaghetti od laptopowych matryc. :D

[ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz           ]
[ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą.                              ]

Data: 2014-01-11 22:16:45
Autor: Przemysaw Ryk
notebook
Dnia Sat, 11 Jan 2014 19:51:42 +0100, Zakonspirowany napisa(a):

W dniu 11-01-2014 16:07, Przemysaw Ryk pisze:
Czyli za jak cen i z jakimi super parametrami?

Pierwszy z brzegu: www.redcoon.pl/B435670-Asus-VS239HR-IPS_Monitory-TFT
Mowa o typowym zastosowaniu. Grafikowi bym poleci dorzucenie kilku stwek. Ale ja 10 lat temu za 1000 z kupowaem 19" Iiyama, ktre wtedy byy "wypas", a teraz wolabym uywa laptopowego 17" HD+.

Swoj drog - bardzo ciekawy sklep wybrae. Jak spojrzaem po EIZO i
okazao si, e miabym _dopaca_ do 5-letniej gwarancji, ktra jako tako
jest po prostu przez EIZO dawana jako standard, to mi wiarygodno owego
sklepu poleciaa na mord.

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Szczero. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]

Data: 2014-01-11 18:03:13
Autor: JDX
notebook
On 2014-01-11 15:33, Zakonspirowany wrote:
[...]
i już masz teoretycznie fajną stację roboczą, z której w pełni funkcjonalną "jednostkę podstawową" możesz łatwo i szybko gdzieś przemieścić.
Z tą pełną funkcjonalnością jednostki podstawowej to bym nie przesadzał
ponieważ na laptoku raczej trudno jest uzyskać tak "banalną"
konfigurację jak mały SSD na system i soft + 2 HDD w RAID1 na dane. Do
tego do laptoka nie da się podłączyć różnych wyuzdanych zabawek, np.:
http://www.advantech.com/products/PCIE-1744/mod_4AC95E7C-9E06-42BB-A170-1D689FCA4F34.aspx
http://sine.ni.com/nips/cds/view/p/lang/pl/nid/207742
http://www.oracle.com/us/products/networking/ethernet/crypto6000-pcie/overview/index.html

Data: 2014-01-11 19:24:19
Autor: Jan Stożek
notebook

On 2014-01-11 14:30, Jan Stożek wrote:
[...]
[...]

Na szczęście nie wpadł na to "rozwiązanie". ;) ATSD, to przy specyfice mojej pracy sporo rzeczy wyskakiwało dynamicznie. Poza tym IMHO i tak lepiej mieć laptop z materiałami, niż marnować lasy na drukowanie wszystkiego, co może okazać się przydatne.

Choć ma to dodatkowy koszt, bo nad laptopem człowiek się zwija w
precel.

No właśnie, ze względu na kompletny brak ergonomii laptopy nie
zastąpiły i chyba nigdy nie zastąpią desktopów.

To zależy od potrzeb i portfela. W domu korzystam z desktopa, a żona z laptopa (bo desktop jest zajęty :) ) ale w paru znanych mi zasobnych firmach zatrudniających dużo biegających pracowników standardem miejsca pracy był laptop ze stacją dokującą, do której podłączono tradycyjny monitor i klawiaturę.
Poza tym kupowanie
laptoków tylko dlatego, że "taka jest teraz moda i duch czasów" jest
kompletną głupotą.

Zeitgeist pokazuje dziś raczej na tablety. Co nawet ma sens w przypadku oglądania zdjęć albo czytania e-gazety, ale np. widok kogoś rozmawiającego przez taki "telefon" jest mocno zabawne. --

Data: 2013-12-27 08:07:00
Autor: qwerty
notebook
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d97fe43b-1587-4387-99c0-972120b8abf7@googlegroups.com...
ja też mam 2 padnięte HP i o tej firmie nie chcę słyszeć.

Jak rok temu (albo 2 lata temu) mówiłem, że HP to szmelc to śmialiście się. Tak to jest jak miało się dostęp nielimitowany dostęp do sprzętu HP. ;)

Data: 2013-12-27 14:51:00
Autor: borsuk
notebook
W dniu 2013-12-27 08:07, qwerty pisze:

Jak rok temu (albo 2 lata temu) mówiłem, że HP to szmelc to śmialiście
się. Tak to jest jak miało się dostęp nielimitowany dostęp do sprzętu
HP. ;)

podobne opinie słyszałem o dellu, toshibie, siemensie itp.
Wszyscy robią teraz masówkę. Mam 6 letniego HPeka, który do dziś chodzi bezawaryjnie

Data: 2013-12-30 17:21:20
Autor: Piotr Rezmer
notebook
borsuk pisze:

podobne opinie słyszałem o dellu, toshibie, siemensie itp.
Wszyscy robią teraz masówkę. Mam 6 letniego HPeka, który do dziś chodzi
bezawaryjnie

Sęk w tym, że 6 letni może być trwalszy od dwuletniego. Kwestia RoHS

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-12-28 10:21:05
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-26 20:12, Zakonspirowany pisze:

Może faktycznie jakiś Lenovo G5XX?

Wszystko tylko nie lenovo ...

Data: 2013-12-28 17:30:47
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 28-12-2013 10:21, Chris pisze:
W dniu 2013-12-26 20:12, Zakonspirowany pisze:

Może faktycznie jakiś Lenovo G5XX?

Wszystko tylko nie lenovo ...

Medion lepszy? Czy może Acer?
Patrząc na parametry, Lenovo byłoby w sam raz.
A jak jest z jego "awaryjnością", to nie wiem.
Ja fanbojem Toshiby jestem. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-29 15:02:05
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-28 17:30, Zakonspirowany pisze:
[...]

Parametry ma OK ale jak padnie coś to zaczyna się droga przez mękę, w serwisie każdy laptop służy za dawcę części więc jak czegoś nie maja do innego a był przed twoim to wymontują z twojego a ty będziesz czekał na następnego co wróci i będzie miał potrzebną część, do tego jak masz niefarta to reklamacja może trwać i pół roku.

Data: 2013-12-29 21:51:54
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 29-12-2013 15:02, Chris pisze:
jak masz niefarta to reklamacja może trwać i pół roku.

W uczciwych gwarancjach zawsze jest podany maksymalny czas naprawy, po przekroczeniu którego uznaje się, że sprzętu naprawić się nie da i powinien zostać zastąpiony nowym, podobnym lub lepszym, jeśli identycznych już nie ma.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-30 14:34:59
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-29 21:51, Zakonspirowany pisze:
[...]

Nie ma podanej daty, to jest bubel prawny. Jedynie masz podaną datę stwierdzenia czy reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie a po stwierdzeniu że rozpatrzyli pozytywnie nigdzie nie ma daty kiedy mają ci oddać naprawiony sprzęt, poczytaj dokładnie ustawę, sam kiedyś myślałem jak ty póki się nie wczytałem i nie poznałem opinii prawnych.

Data: 2013-12-30 15:25:44
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-30 15:04, Dawid pisze:
[...]

Udowodnij dziecko ...

Data: 2013-12-30 15:34:00
Autor: Chris
notebook
[...]

Podam ci więcej danych ciemniaku:

"W odniesieniu do gwarancji Sąd Najwyższy w orzeczeniu z dnia 14.05.1979r opublikowanym w OSNC 1980/2/23 stwierdził, że " właściwym czasem (art. 579 k.c.) lub odpowiednim terminem (art. 580 § 2 k.c.) do wykonania przez gwaranta jego obowiązków jest okres niezbędny w normalnym toku postępowania do dokonania naprawy lub wymiany rzeczy, przy czym - nie krótszy od zastrzeżonego w gwarancji"

Data: 2013-12-30 16:10:12
Autor: Dawid
notebook
W dniu 2013-12-30 15:34, Chris pisze:
[...]

To przeczytaj co napisałeś, bo ciemniak zrozumiał, ale fachowiec nie.Takie porady walisz na każdej grupie ośle.
W Polsce obowiązuje nie tylko gwarancja.Napraw KF- a bałwanie.

Data: 2013-12-30 16:33:38
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-30 16:10, Dawid pisze:
[...]

Debila nawet orzeczenie są sądu nie przekona że jest debilem ... a KF-a mam OK lubię czasem poczytać takiego debila jak ty .. specjalnie dla ciebie nie znajdziesz się tam tak łatwo :)

Data: 2013-12-30 17:23:38
Autor: Piotr Rezmer
[OT] Re: notebook
Dawid pisze:

To przeczytaj co napisałeś, bo ciemniak zrozumiał, ale fachowiec
nie.Takie porady walisz na każdej grupie ośle.
W Polsce obowiązuje nie tylko gwarancja.Napraw KF- a bałwanie.

Chyba się nie za bardzo lubicie ;)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-12-30 17:31:17
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 30-12-2013 14:34, Chris pisze:
Nie ma podanej daty, to jest bubel prawny.

Ustawa nie jest tu jedyną regulacją. A przytaczanie orzeczeń sądowych sprzed 35 lat – litości.
Ale ja się nie znam, bo lubię Sony i Toshibę. Gdy mi padł dyktafon Olympusa krótko po zakupie, to mi w przeciągu tygodnia przysłali nowy (a że do serwisu chcieli sam dyktafon w pudełku, to akcesoria mam podwójne).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-30 17:55:19
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-30 17:31, Zakonspirowany pisze:
[...]

Ja też lubię Sony (mam laptopa, tablet i PS3) :)
Bo w 90% zależy to od serwisu, mi laptop Sony też padł (napęd BD) i też w ciągu tygodnia dostałem nowy ale musiałem odesłać lapka do serwisu na szczęście na ich koszt kurierem UPS (przyjechał z własnym specjalnym opakowaniem na lapka).

Data: 2013-12-30 18:03:15
Autor: Chris
notebook
[...]

Ustawa w PL jest jedyną regulacją prawną i niestety tego nie pokonasz.
A w/w cytat to był tylko przykład znaleziony w 10 sec w necie, chodzi o to że ustawa to bubel prawny bo określa tylko czas decyzji czy reklamacja jest uznana czy nie, tu ma gwarant 14 dni na odpowiedz, w przypadku braku odpowiedzi automatycznie uznaje się że wina leży po stronie producenta i musi ustosunkować się pozytywnie do sprawy.

Niestety bublem ustawy jest to że po stwierdzeniu że reklamacja jest zasadna nigdzie nie ma daty realizacji reklamacji bo np. może trzymać rok czasu z powodu braku dostępu do części (przykład), jedynie chęć utrzymania klienta i walka o dobre imię firmy działa tak że 99.99% firm faktycznie rozlicza reklamacje w terminie max. 14 dni od daty złożenia, niestety są firmy takie 0.01% które mają to w dupie i trzymają do upadłego i wracając do tematu posta Lenowo jest taką firmą co ma gdzieś klienta choć sprzęt robią fajny.

Data: 2013-12-28 23:07:01
Autor: Andrzej W.
notebook
W dniu 2013-12-28 10:21, Chris pisze:
W dniu 2013-12-26 20:12, Zakonspirowany pisze:

Może faktycznie jakiś Lenovo G5XX?

Wszystko tylko nie lenovo ...

A możesz się wywnętrzyć?

Ja używam od lat sporo R5xx i T5xx i jak się tego nie pizdnie o ścianę
to szansy nie ma by się rozsypało.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-12-29 15:03:24
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-28 23:07, Andrzej W. pisze:
W dniu 2013-12-28 10:21, Chris pisze:
W dniu 2013-12-26 20:12, Zakonspirowany pisze:

Może faktycznie jakiś Lenovo G5XX?

Wszystko tylko nie lenovo ...

A możesz się wywnętrzyć?

Odpisałem powyżej/poniżej

Ja używam od lat sporo R5xx i T5xx i jak się tego nie pizdnie o ścianę
to szansy nie ma by się rozsypało.

Lapki same z siebie nie są złe póki nie padnie coś w nim ..

Data: 2013-12-25 23:15:48
Autor: Jan Stożek
notebook
Po głębokim namyśle tadeklodz@poczta.onet.pl napisał w środa, 25 grudnia 2013 21:41:

Ekran 15'

Ekran o przekątnej 15 stóp może być trochę nieporęczny w laptopie. ;)

Data: 2013-12-26 22:57:23
Autor: Tasiorsa
notebook
W dniu 2013-12-25 21:41, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
[...]
Ja bym kupil uzywanego Dell E6510. Mysle ze bije na glowqe wszystkie budzetowe laptopy i posluzy lata.
np taki http://allegro.pl/dell-e6510-i5-2-53-4gb-500gb-dvdrw-15-hd-kam-gw-i3808802916.html

Krzysiek

Data: 2013-12-27 01:00:05
Autor: Mirek Ptak
notebook
Dnia 2013-12-26 22:57, *Tasiorsa* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:

+1 :)

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2013-12-29 21:48:02
Autor: Poldek
notebook
Mirek Ptak wrote:
[...]

Troch za dua rozdzielczo ekranu do normalnego klikania w strony WWW i pisania w edytorze tekstu oraz wpisywania w komrki arkusza kalkulacyjnego.

Data: 2013-12-30 14:37:23
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-29 21:48, Poldek pisze:
Mirek Ptak wrote:
[...]

Mam fullhd w 16.9" i nie jest to za duo, wczeniej miaem 1440x1024 (o ile pamitam) w 15" i te to nie byo za duo, powiem nawet e przydao by si wicej wiec to co oferuje ten Dell jest w sam raz.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-12-30 15:24:46
Autor: Poldek
notebook
Mirek Ptak wrote:
[...]

Mi jest al marnowa oczu na litery o wysokoci 2 mm na ekranie.
Do normalnej pracy litery powinny by wiksze ni w zwykej ksice lub gazecie. Wiksze, poniewa na ekran patrzy si z wikszej odlegoci ni na ksik lub gazet. Dlatego na ekranie ok. 15,4 cala maksymalna rozdzielczo do pracy z tekstem, arkuszem kalkulacyjnym itp. to dla mnie 1366768. Przy wikszej rozdzielczoci potrzebny jest ekran o wikszej przektnej.

Data: 2013-12-30 17:35:56
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 30-12-2013 15:24, Poldek pisze:
Mi jest żal marnować oczu na litery o wysokości 2 mm na ekranie.
Do normalnej pracy litery powinny być większe niż w zwykłej książce lub
gazecie.

Dlatego ja w przeglądarce ustawiłem sobie powiększenie 125%, w Thunderbirdzie też powiększyłem i jest ok. Ekran 17,3".

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-30 18:06:26
Autor: Chris
notebook
W dniu 2013-12-30 17:35, Zakonspirowany pisze:
[...]

Dokładnie też tak zrobiłem ale dzięki większej rozdzielczości mam 2x więcej na ekranie danych nawet dzięki powiększeniu i nie muszę szukać gdzie coś się ukryło po bokach albo przewijać góra dół.

Data: 2014-01-02 20:29:05
Autor: Poldek
notebook
Zakonspirowany wrote:
[...]

Próbowałem zabawy z powiększaniem, ale to zawracanie głowy.
Po pierwsze powiększa się tylko zawartość przeglądarki - tzn. tekst na stronach WWW, ale nie powiększają się literki w menu samej przeglądarki. Po drugie, wiele stron dziwnie reaguje z włączonym powiększeniem w przeglądarce, wtedy niektóre elementy się powiększają (zwykle tekst), ale inne elementy się nie powiększają (np. grafika) i w efekcie wygląda to fatalnie, wszystko się rozjeżdża. Ciągła zabawa z zoomowaniem w tę i na zad na dłuższą metę jest męcząca. Wolę normalnie.

Data: 2014-01-03 05:13:22
Autor: Przemysaw Ryk
notebook
Dnia Thu, 02 Jan 2014 20:29:05 +0100, Poldek napisa(a):

Prbowaem zabawy z powikszaniem, ale to zawracanie gowy.
Po pierwsze powiksza si tylko zawarto przegldarki - tzn. tekst na stronach WWW, ale nie powikszaj si literki w menu samej przegldarki. Po drugie, wiele stron dziwnie reaguje z wczonym powikszeniem w przegldarce, wtedy niektre elementy si powikszaj (zwykle tekst), ale inne elementy si nie powikszaj (np. grafika) i w efekcie wyglda to fatalnie, wszystko si rozjeda. Ciga zabawa z zoomowaniem w t i na zad na dusz met jest mczca. Wol normalnie.

Ale tu chodzi o powikszenie via panel sterowania dla wszystkich elementw,
a nie jedynie zawartoci wywietlanego okna przegldarki.

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Alkohol. Moe i nie rozwie Twoich problemw, ale pozwoli Ci si z nich ]

Data: 2014-01-03 10:44:41
Autor: Zakonspirowany
notebook
W dniu 02-01-2014 20:29, Poldek pisze:
[...]

W Chrome powiększa się cała zawartość strony. A w ustawieniach grzebie się na tyle rzadko, że wystarcza skoncentrować wzrok lub zwyczajnie przybliżyć się na chwilę do ekranu. Początkowo źle mi się pracowało na HD+ (1600x900), ale wspomniane zmiany i się przyzwyczaiłem.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-08 15:08:43
Autor: robot
notebook
W dniu 2014-01-02 20:29, Poldek pisze:

Próbowałem zabawy z powiększaniem, ale to zawracanie głowy.
Po pierwsze powiększa się tylko zawartość przeglądarki - tzn. tekst na stronach WWW, ale nie powiększają się literki w menu samej przeglądarki.

To wtedy wystarczy zwiększyć czcionkę w całym systemie i po sprawie.

pozdro
2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

Data: 2014-01-08 18:21:00
Autor: Przemysaw Ryk
notebook
Dnia Wed, 08 Jan 2014 15:08:43 +0100, robot napisa(a):

[...]

To wtedy wystarczy zwikszy czcionk w caym systemie i po sprawie.

Szczeglnie dla softu korzystajcego z wasnych kontrolek okien. A takich
wynalazkw niestety coraz wicej. :-/

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Szaracza jest plag, chocia jeden jej owad nie stanowi potgi.         ]

Data: 2013-12-27 08:09:03
Autor: qwerty
notebook
Uytkownik "Tasiorsa"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:l9i8o8$16d5$1@news2.ipartners.pl...
np taki http://allegro.pl/dell-e6510-i5-2-53-4gb-500gb-dvdrw-15-hd-kam-gw-i3808802916.html

Mao ramu.

Data: 2013-12-27 11:09:48
Autor: Tasiorsa
notebook
W dniu 2013-12-27 08:09, qwerty pisze:
http://allegro.pl/dell-e6510-i5-2-53-4gb-500gb-dvdrw-15-hd-kam-gw-i3808802916.html
Mao ramu.
Ramu zawsze mozna dolozyc a poza tym zaloze sie ze dziewczynie do normalnego uzytkowania tj net + filmy + office nie robi zadnej roznicy 4 GiB czy 8 GiB.

Krzysiek

Data: 2013-12-27 13:50:42
Autor: qwerty
notebook
Uytkownik "Tasiorsa"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:l9jjlh$1rci$1@news2.ipartners.pl...
Ramu zawsze mozna dolozyc a poza tym zaloze sie ze dziewczynie do normalnego uzytkowania tj net + filmy + office nie robi zadnej roznicy 4 GiB czy 8 GiB.

Widziae kiedy pulpit dziewczyny/kobiety? Wszystko odpalone, gg (ramowsysacz - bo alternatywy nie uznaje) itp, itd.

Data: 2013-12-27 14:08:08
Autor: marfi
notebook

Uytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisa w wiadomoci news:l9jt34$df5$1usenet.news.interia.pl...
[...]

  Pami RAM suy do tego aby jej uywa a nie oszczdza - nieuywany nadmiar naley sprzeda i za pozyskane pienidze kupi np. wdk.

--
marfi

Data: 2013-12-27 14:14:16
Autor: Dawid
notebook
W dniu 2013-12-27 14:08, marfi pisze:

[...]

popieram w 100% :-) , a 4 GIB to i tak max w podstawowych windach.

Data: 2013-12-27 14:47:30
Autor: borsuk
notebook
W dniu 2013-12-27 14:14, Dawid pisze:

popieram w 100% :-) , a 4 GIB to i tak max w podstawowych windach.

o czym tu dyskutowa, 4GB to minimum i maximum jednoczenie dla systemw 32bity

Data: 2013-12-27 14:25:47
Autor: qwerty
notebook
Uytkownik "marfi"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:52bd7bbe$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...
Pami RAM suy do tego aby jej uywa a nie oszczdza - nieuywany nadmiar naley sprzeda i za pozyskane pienidze kupi np. wdk.

Wiem, wiem. Tylko, e przy typowym uytkowaniu pci piknej pamici zabraknie (ja z definicji wyczam plik wymiany).

Data: 2013-12-27 14:38:04
Autor: marfi
notebook
Uytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisa w wiadomoci news:l9jv4t$hmb$1usenet.news.interia.pl...

  No to co -  najwyej odpisze na wiadomo z gg z opnieniem 1200ms zamiast 48ms :)

--
marfi

Data: 2013-12-27 14:36:34
Autor: Tasiorsa
notebook
W dniu 2013-12-27 13:50, qwerty pisze:
Widziae kiedy pulpit dziewczyny/kobiety? Wszystko odpalone, gg
(ramowsysacz - bo alternatywy nie uznaje) itp, itd.
Widzialem nie raz :) "Moja'' ma E4300 z Win 7 Pro ikonek na pulpicieze kolejna sie nie zmiesci GG, czesto odpalony zdalny pulpit i 4 GB starcza w zupelnosci :)

Krzysiek

Data: 2014-01-04 08:52:46
Autor: tadeklodz
notebook
W dniu roda, 25 grudnia 2013 21:41:05 UTC+1 uytkownik tade...@poczta.onet.pl napisa:
[...]

Creczka mi "podrzucia" takie cu:
http://allegro.pl/laptop-asus-x502ca-i3-4-500-15-6-pink-win8-i3853405614.html
I co Panowie na to?

Data: 2014-01-04 19:24:09
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
notebook
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 Jan 2014 08:52:46 -0800 (PST)  dosza do mnie wiadomo
<1defcd85-72fc-499d-bfa2-4cb5272689a4@googlegroups.com>  od tadeklodz@poczta.onet.pl  :
[...]

Kilka stron bekotu marketingowego upstrzonego wielkimi grafikami i
napis malutk czcionk:
"Przedmiot pochodzi z programu Asus Renew"
Takich sprzedawcw naley omija z daleka.
--
"Marian milcza. Wiedzia, e musi milcze i czeka.
 Wok byo pusto i cicho. Ta cisza krzyczaa."

Data: 2014-01-04 22:18:34
Autor: miab
notebook
W dniu 2014-01-04 17:52, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
[...]

To mniej wicej to o czym 2 tygodnie temu pisaem czyli:
http://www.morele.net/laptop-asus-x502ca-x502ca-rb01b-czarny-621388/
(z nieco lepszym prockiem i dyskiem)
Tyle e tamto byo tasze i nwka nie migana.

miab

notebook