notebook 15,4" z WUXGA (1920x1200) - jak to pogodzić?

Data: 2009-03-12 15:05:24
Autor: Piter
notebook 15,4" z WUXGA (1920x1200) - jak to pogodzić?
Mam notebooka Dell (Chipset Intel 45 Express) z ekranem 15,4" i rozdzielczością 1920x1200. Nijak nie mogę się do tego przyzwyczaić - patrzenie na literki wielkości ziaren maku jest męczące - chociaż wzrok mam sokoli.

Co z tym można zrobić? Przestawienie DPI na wyższe to dla mnie ostateczność - literki są wprawdzie większe, ale tak samo cieniutkie - generalnie wszystko wygląda ochydnie.

Nie mogę wybrać 1680x1050 bo nie ma takiej rozdziałki na liście. Mam najnowsze stery z Intela do X4500HD, wprawdzie przybyło rozdzielczości, ale nie ma żadnej naprawdę użytecznej. Czy jest jakiś sposób, żeby "dołożyć" rozdzielczości do sterownika? Może jakiś tweeker?

A może zmiana fontów? (ale to już OT)

a ja mam pytanie, jak to się stało że kupiłeś tego laptopa ?
oglądałeś go wcześniej, bo prawdę mówiąc ja bym się bał takiej matrycy

Data: 2009-03-13 15:07:38
Autor: shaman
Piter pisze:
[...]

Czy ja gdzieś napisałem, że kupiłem tego notebooka?

PZDR
Shaman

Data: 2009-03-13 15:20:19
Autor: Piter
notebook 15,4" z WUXGA (1920x1200) - jak to pogodzić?
Czy ja gdzieś napisałem, że kupiłem tego notebooka?

ale moja wypowiedz nie była złośliwa, jeżeli nie kupiłeś to rozejrzyj się za notebookiem z normalną matrycą, jeżeli kupiła to firma, to ja bym opieprzył informatyków :P

notebook 15,4" z WUXGA (1920x1200) - jak to pogodzić?