notebook- 3 modele na placu boju...

Data: 2009-12-21 18:48:39
Autor: Tomek
notebook- 3 modele na placu boju...
Dziękuję wszystkim za pomocne głosy w temacie:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.comp.pecet&tid=11023148

OStateczne zastanawiam się nad 3 modelami:

1. Toshiba A10-1-KX (3 GB RAM)
2. DELL VOSTRO 1520 (2 gb ram)
3. Think Pad R500  (2 GB RAM)
wszystkie z T6670 i GMA 4500, win 7 pro wymienialnym na win XP pro

Żadneog z tych komputerów nie "macałem" i nie mam szans pomacać. Byłbym więc wdzięczny za opinie o tym sprzęcie.

DELL ma matrycę LCD, pozistałe ze świetlówką. Toshiba ma ekran o "wysokiej jasności" co w moim przypadku akurat zaletą nie byłoby, bo nie potrzebuję żarówki przy pracy.... Chyba, że ta wysoka jasność jest jakimś chwytem marketingowym... Jeszcze raz dziękuję za pomoc  i opinie.
Toshiba i Think Pad ma opcję replikatora portów, co kiedyś mogłoby się przydać, ale nie musi.
Tomek

Data: 2009-12-21 18:59:37
Autor: qwerty
Użytkownik "Tomek" <tomek.gro@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7b19.0000044e.4b2fb4f7@newsgate.onet.pl...
[...]

Zdradź czym różni się LCD, a świetlówką.

Toshiba i Think Pad ma opcję replikatora portów, co kiedyś mogłoby się przydać,
ale nie musi.

Jeżeli Dell ma podświetlenie LED to bym go brał. Jeżeli wszystkie 3 mają gwarancje na 24 miesiące to bym brał w takiej kolejności przedstawionej przez Ciebie.

Data: 2009-12-21 20:37:17
Autor: Tomek
notebook- 3 modele na placu boju...

Jeżeli Dell ma podświetlenie LED to bym go brał. Jeżeli wszystkie 3 mają gwarancje na 24 miesiące to bym brał w takiej kolejności przedstawionej przez Ciebie.
Możesz napisać więcej ? Ta toshiba wydaje mi się ciekawa, a DELL kusi podświetleniem LED...

Data: 2009-12-22 21:49:36
Autor: Chichotek
Był 21 grudzień (poniedziałek) gdy o godz. 18:59 *qwerty* napisał(a):

Zdradź czym różni się LCD, a świetlówką.

Też mnie interesuje ten wyjątkowy podział i chętnie sie dowiem co autor wątku ma na mysli?

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-12-22 18:19:05
Autor: Piotrek
notebook- 3 modele na placu boju...
ja bym bral tego

3. Think Pad R500  (2 GB RAM)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-12-22 21:38:58
Autor: Chichotek
Był 21 grudzień (poniedziałek) gdy o godz. 18:48 *Tomek* napisał(a):

Jeszcze raz dziękuję za pomoc  i opinie.

Bierz Della, jeśli sie nie myle posiada gwarancje typu NBD, serwis w domu
klienta następnego dnia roboczego po zgłoszeniu.
Na drugim miejscu Lenovo.