notebook z podwojna albo i potrojna karta wi-fi

Data: 2012-06-03 20:56:45
Autor: G Nowak
notebook z podwojna albo i potrojna karta wi-fi
Poki co modem umts podlaczam to notebooka po dlugim kablu usb, ale
wkurza mnie to rozwiazanie. Myslalem by kupic modem z interfejsem wi-fi.

Ale pojawia sie problem - notebook ma tylko jedna karte wi-fi.

Poszukaj laptopa, ktory ma slot (wolny badz nie) na karte HSPA. Nie wiem, czy od biedy nie mozna tam wpakowac Wifi na mini pci-e.

--
Pozdr

notebook z podwojna albo i potrojna karta wi-fi