notebook za 3000 netto (13-14cali)

Data: 2010-02-11 18:50:28
Autor: DeSola
notebook za 3000 netto (13-14cali)
Witam,

szukam notebooka w cenie 3000 netto, 13 max 14 cali. Co mogliby¶cie polecić? Rozważam :

http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_13_-14/876901_hp_probook_6440b_i5-430m_3g.aspx

pracodawca proponuje mi jednak mniejszy notebook ale nie i5 tylko c2d :

Notebook HP ProBook 4310s
Win7PRO, IntelR CoreT 2 Duo T6570, 2GB DDR3, 320GB, LED HD, 13,3 cala, z powłok± anty refleksyjn±, rozdzielczo¶ć 1366x768, 1x ExpressCard/34, 1x SD, 3 porty USB 2.0, VGA, wej¶cie mikrofonu stereo, wyj¶cie słuchawek stereo/wyj¶cie sygnałowe audio, wyj¶cie HDMI, RJ-11, opcjonalnie RJ-45, do 4,5h pracy na baterii, waga 1,97kg, wymiary 32,50 x 22,80 x 2,73 (z przodu) cm, 1 rok gwarancji.

Komputer nie będzie używany do gier - głównie do pracy ale także do montażu video (adobe premiere, pinnacle studio, sony vegas itp)

Który wybrać? Czy faktycznie I5 będzie lepsze niż ten c2d? A może w ogóle co¶ innego? Bardzo proszę o pomoc mam czas tak do poniedziałku żeby się okre¶lić jakiego laptopa kupić i mam z tym niezłego zonka :-)

pozdrawiam

Maciek

Data: 2010-02-11 15:48:27
Autor: Pszemol
"DeSola" <pablo8791@op.pl> wrote in message news:hl1g13$jfh$1news.onet.pl...
Komputer nie będzie używany do gier - głównie do pracy

Dobre... bo my wiemy do czego komputera używasz w pracy? :-)

ale także do montażu video (adobe premiere, pinnacle studio, sony vegas itp)

Acha :-)

Data: 2010-02-11 21:37:59
Autor: Mikołaj Tutak
notebook za 3000 netto (13-14cali)

Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hl1g13$jfh$1@news.onet.pl...

[...]

Montaż wideo na notebooku - wypas, aż głowa boli. To ten pracodawca lubi profesjonalnie wykonana robotę. Wypasiona matryca, dysk dobry do iPoda, 2GB pamięci, a ty się martwisz o procesor... Nie martw się, co by¶ nie kupił to onet i youtube Ci pójdzie bez problemu ;-)

      Mikołaj

Data: 2010-02-12 10:37:26
Autor: Konrad 'd3viCe' PiĂłro
notebook za 3000 netto (13-14cali)
On Thu, 11 Feb 2010 21:37:59 +0100
Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hl1g13$jfh$1@news.onet.pl...

> [...]

Montaż wideo na notebooku - wypas, aż głowa boli. To ten pracodawca
lubi profesjonalnie wykonana robotÄ™. Wypasiona matryca, dysk dobry do
iPoda, 2GB pamięci, a ty się martwisz o procesor... Nie martw się, co
byś nie kupił to onet i youtube Ci pójdzie bez problemu ;-)

No chyba, że będzie to jakiś Alienware z dwoma quadami i SLI, do
tego dwa dyski 7200 w RAID0 + normalny macierzowy serwer plikĂłw na
storage ;) Tylko czegoĹ› takiego siÄ™ juĹĽ laptopem nie nazywa raczej ;)

Konrad 'd3viCe' PiĂłro

Data: 2010-02-13 00:00:45
Autor: DeSola
[...]

Witam, ten pracodawca nie ma nic wspólnego z montażem video - montaż video to taka moja druga praca.
Tak czy inaczej - Wielkie Dzięki za pomoc - naprawde super mi pomogłe¶ stary ! Te namiary na laptopy o które prosiłem - super sprawa! Jeste¶ go¶ć!!!
pozdrawiam
Maciek

Data: 2010-02-13 22:14:39
Autor: Mikołaj Tutak
notebook za 3000 netto (13-14cali)

Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hl4miu$675$1@news.onet.pl...

[...]

Aha.

Tak czy inaczej - Wielkie Dzięki za pomoc - naprawde super mi pomogłe¶ stary ! Te namiary na laptopy o które prosiłem - super sprawa! Jeste¶ go¶ć!!!

Jakie pytanie taka odpowiedz, nie uno¶ się tylko za bardzo bo to niezdrowe. Przy okazji poczytaj:
http://rtfm.killfile.pl/ ;-)

      Mikołaj

Data: 2010-02-11 23:27:19
Autor: MAR
W dniu 2010.02.11 18:50, DeSola pisze:

stereo/wyj¶cie sygnałowe audio, wyj¶cie HDMI, RJ-11, opcjonalnie RJ-45, do

Opcjonalnie RJ-45 ? (pewnie chodziło o RJ-11)

--
Mar

Data: 2010-02-12 21:13:38
Autor: leon
notebook za 3000 netto (13-14cali)
Dnia 11-02-2010 o 18:50:28 DeSola <pablo8791@op.pl> napisał(a):

Witam,

szukam notebooka w cenie 3000 netto, 13 max 14 cali. Co mogliby¶cie  poleciæ?
RozwaÂżam :

[ciach]

oba HP :(
polecam tekst onodnie awaryjnosci sprzetu i ktoryla firma jest najczesciej  w serwisie
http://www.chip.pl/news/wydarzenia/statystyka/2009/11/zaskakujace-wyniki-badan-na-najbardziej-niezawodne-notebooki

leon

Data: 2010-02-13 10:57:06
Autor: Chrispl27

"leon" <leon@gdziesdaleko.pl> wrote in message news:op.u706g0lhvha6eukomp-kompkomp.telgam.pl...
Dnia 11-02-2010 o 18:50:28 DeSola <pablo8791@op.pl> napisał(a):

Witam,

szukam notebooka w cenie 3000 netto, 13 max 14 cali. Co mogliby¶cie poleciæ?
RozwaÂżam :

Nie ma takich jeszcze , a za 3000 to nie będzie :D ... LOL ....

HP 8440w (koło 8000) , Precision 2410 którego jeszcze nie ma (o ile poprawią chłodzenie bo poprzednie 2400 to raczej niezbyt). Zapomnij o edycji wideo bez SSD w laptopie. Z przykrością ale do tego mogę polecić tylko maszyny które przekraczają tą cenę i to tylko z importu z Allegro bo w PL na dell.com kosztują KROCIE.

Krzychoo

notebook za 3000 netto (13-14cali)