notoryczne"zwisy" sesji GPRS

Data: 2009-07-30 20:21:06
Autor: kozodoj
notoryczne"zwisy" sesji GPRS
Wykupilem pakiet 1GB na miesiac w Orange i w zwiazku z tym przy szalonej predkosci okolo 4 kB/s praktycznie calymi dniami GPRSuje. Klopot w tym, ze codziennie po kilka razy sesja doznaje zwisu. Nie wiem, czy winny jest moj telefon, czy BTS. Z tego, co raz udalo mi sie podgladnac winny jest zdalny serwer (Orange), ktory nie przyznaje mi nr IP. Wyglada to tak, ze nagle przestaje dostawac bajty. Wtedy wylaczam polaczenie i je wznawiam. W procesie rejestracji kompa w sieci jest znowu zwis i czasem powyzszy komunikat. Pomaga dopiero zresetowanie komorki.
Czy ktos wie, co tu jest winne i jak to naprawic?
Pozdrawiam.

Data: 2009-07-31 17:09:46
Autor: XDF
notoryczne"zwisy" sesji GPRS
To poprostu w ten sposób działa....

Szkoda nerwów ... trochę lepiej to wygląda w 3G.