notowania historyczne cen oleju opa³owego, gdzie ?

Data: 2009-04-08 14:16:04
Autor: george
notowania historyczne cen oleju opa³owego, gdzie ?
Szukam, ale co¶ mi s³abo idzie...
pomó¿cie dobrzy ludzie, chcia³bym ustaliæ cenê ¶rednioroczn± (mniej wiecej) za 2008.

george

Data: 2009-04-08 17:55:50
Autor: msz
notowania historyczne cen oleju opa³owego, gdzie ?
Dnia 08-04-2009 o 14:16:04 george <george___@vp.pl> napisa³(a):

Szukam, ale co¶ mi s³abo idzie...
pomó¿cie dobrzy ludzie, chcia³bym ustaliæ cenê ¶rednioroczn± (mniej  wiecej)
za 2008.

http://tinyurl.com/dypt8t

Pzdr

Data: 2009-04-08 18:04:17
Autor: george

"msz" <CIACH@wp.pl> wrote in message news:op.ur2rvcbh3ixox7marcin-560ae85f.torun.mm.pl...
[...]

link co prawda nie zadzia³a³.. ale znalaz³em dzieki niemu to co potrzebne. dzieki :).

george

Data: 2009-04-08 18:08:56
Autor: msz
notowania historyczne cen oleju opa³owego, gdzie ?
Dnia 08-04-2009 o 18:04:17 george <george___@vp.pl> napisa³(a):

link co prawda nie zadzia³a³.. ale znalaz³em dzieki niemu to co  potrzebne.
dzieki :).

dziwne... kiedys mozna bylo kopiuj-wklej do excela/OO i sobie je  opracowac. teraz opera mi sie poddaje, a ja dzieki bogu nie mam juz takiej  potrzeby.
Pzdr

notowania historyczne cen oleju opa³owego, gdzie ?