notowania jednolite

Data: 2010-03-10 09:31:17
Autor: Justin Starlight
notowania jednolite
Hej,

szukałem trochę po sieci, ale nie znalazłem dobrego przykładu jak kupić akcje oparte o system notowań jednolitych. Nigdy nie kupowałem/posiadałem akcji które są w tym systemie notowane. Wiem o co w nim z grubsza chodzi, zastanawia mnie jedynie fakt ciągle skaczących cen zleceń kupna i sprzedaży i jak to się ma potem przy fixingu? Jeśli macie jakieś wskazówki jak kupić akcje tak notowane, żeby nie przepłacić, ale też żeby transakcja została zrealizowana, to bardzo proszę.
pozdrawiam
js

Data: 2010-03-10 12:07:05
Autor: kigam
notowania jednolite

Użytkownik "Justin Starlight" <justinstarlight@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Bardzo trudno znaleźć, szukałem całe 15 sekund
http://www.gpw.pl/gpw.asp?cel=inwestorzy&k=2112&i=/ogieldzie/warset/jednolite&
sky=1

Data: 2010-03-10 15:59:40
Autor: Justin Starlight
notowania jednolite
kigam pisze:
[...]

dzięki o szybki kigramie, akurat bardziej mi chodziło o praktyczne podejście do tematu (tak jak koledzy poniżej), to co mi podkleiłeś to też znalazłem...w 5 sekund :)
pozdrawiam

Data: 2010-03-10 17:55:48
Autor: kigam
notowania jednolite

kigam pisze:
> [...]

dzięki o szybki kigramie, akurat bardziej mi chodziło o praktyczne
podejście do tematu (tak jak koledzy poniżej), to co mi podkleiłeś to

W takim razie po co było twoje pytanie?

Data: 2010-03-10 13:00:45
Autor: Delfino Delphis
notowania jednolite
Justin Starlight wrote:

żeby nie przepłacić, ale
też żeby transakcja została zrealizowana,

Eeech, gdyby ja znał na to przepis to byłbym bogaty :)

Ja nie wiem jaki w ogóle jest sens grać na jednolitych. Przecież to ma
zerową płynność. No chyba, że ktoś inwestuje bardzo długoterminowo.

Data: 2010-03-10 13:40:06
Autor: Dombrek
notowania jednolite
Ja nie wiem jaki w ogóle jest sens grać na jednolitych. Przecież to ma
zerową płynność. No chyba, że ktoś inwestuje bardzo długoterminowo.

Tylko jakimś dziwnym cudem 99% transakcji długoterminowych wynika nie z tego, że ktoś tak lubi, tylko że w krótkim terminie nie wyszło ;)
Dombrek

Data: 2010-03-10 14:04:02
Autor: DJ \(Dominik\)
notowania jednolite
Zależy jakie kto ma ustalenia dotyczące zarządzania kapitałem.
Ryzykując np 3% portfela na transakcję i pakując sie na taką kwotę, to nawet jak spółka pójdzie do piachu, dil jest w ramach słusznego MM.

DJ

Data: 2010-03-10 16:00:42
Autor: Justin Starlight
notowania jednolite
DJ (Dominik) pisze:
[...]

Dzięki, to jest dobre podejście :)

Data: 2010-03-10 18:01:19
Autor: Dombrek
notowania jednolite
Dzięki, to jest dobre podejście :)

Oczywiście pod warunkiem, że deal jest tego wart, bo największy problem jest wtedy, kiedy na spółce nic się nie dzieje przez parę lat. Jeśli faktycznie spółka była upatrzona z jakichś solidnych przyczyn, to warto, ale jako wybór jednej z wielu i akurat ta konkretna jest handlowana na 2-fix, to lepiej sobie odpuścić.
Dombrek

Data: 2010-03-10 20:52:27
Autor: totus
notowania jednolite
Dombrek wrote:

[...]

Skąd masz takie dane? Sam robiłeś badania? Jakie były parametry badań? Gdzie można znaleźć wyniki tych badań? Eeee nie. Sam wymyśliłeś te liczbę. To taki królik z kapelusza. Popychasz pierdy bo to fajnie na liście wygląda i Ty robisz się od razu dobrze poinformowany profesjonalista.

Data: 2010-03-10 21:00:23
Autor: Endriu
notowania jednolite

[...]

Totus, a ty tak dziennie potrafisz zrzędzić ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-10 21:42:38
Autor: totus
notowania jednolite

[...]

Przeszkadza Ci? Zbanuj.

Data: 2010-03-10 21:59:16
Autor: Endriu
notowania jednolite
Przeszkadza Ci? Zbanuj.

A tam od razu banować.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-10 23:29:39
Autor: Dombrek
notowania jednolite

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hn8vhf$2o2$1news.interia.pl...
Przeszkadza Ci? Zbanuj.

A tam od razu banować.....

Strasznie ten Totus nerwowy...  ;)
A badania były robione, tylko że za friko to raczej dostępu do wyników Szanowny Totusie nie dam.
Dombrek

Data: 2010-03-11 08:56:54
Autor: totus
notowania jednolite
Dombrek wrote:

[...]

Akurat. Wiem ale nie powiem. Irytują mnie te obiegowe opinie o grubych, o tym kto traci i ile, o wiedźmach, o czarnych limuzynach. Wszystkie maja takie samo podłoże. Nie można przyznać się do niewiedzy to się na poczekaniu wymyśla jakieś bzdurne wyjaśnienie. Potem ludzie powtarzają jeden za drugim całkiem bezrefleksyjnie.

notowania jednolite