[Lukas] now token - kto przerabial?

Data: 2009-09-09 10:22:41
Autor: michaça
[Lukas] now token - kto przerabial?
Witam,
Zapewne nie jeden z Was przerabial wymiane tokena w Lukasie - na nowy. Mojemu stuknie w grudniu 4lata (data waznosci to 12/09).
Kiedy mam sie zglosic do oddzialu po nowy?
Sami mi przygotuja nowy token?
Stary zapewne trzeba zdac? (wiec nawet jesli wysla nowy poczta to oddzial trzeba zwiedzic)
Pozdr.
M.

Data: 2009-09-09 14:57:40
Autor: guest
[Lukas] now token - kto przerabial?
Z tego co pamiętam, to po terminie ważności token wyświetlał coś a'la "expired" albo "not valid".

Ja swój wymieniłem w pierwszej z brzegu placówce - wydają Ci nowy token, a do systemu wprowadzają tylko informację o jego numerze (od tej pory jest powiązany z obsługą rachunku). Stary token do zwrotu.

pozdrawiam

Data: 2009-09-10 10:52:06
Autor: michaça
[...]
OK, a kiedy mam sie udac po nowy token gdy stary jest do 31.XII.2009? dopiero 30.XII czy moze juz od 1.XII albo i wczesniej?

Data: 2009-09-10 09:38:14
Autor: atott
michaça <toyota@pino.pl> napisał(a):
> [...]
OK, a kiedy mam sie udac po nowy token gdy stary jest do 31.XII.2009? dopiero 30.XII czy moze juz od 1.XII albo i wczesniej?

lepiej wczesniej , nastepnego dnia po expiry date nie mazliwosci z niego
skorzyatania --

[Lukas] now token - kto przerabial?