[ONET] nowa A2

Data: 2012-01-10 10:08:09
Autor: Pabl_o
[ONET] nowa A2

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jegjm2$d8i$1usenet.news.interia.pl...

IMO zrobiono to celowo, że dopóki jest ten
fragment darmowy to po co mają się tam auta
pchać. Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi
o kasę.

Jak zwykle ktos musi marudzic...;) Jeszcze o godz 7:30 wysylalem emalie z Berlinka a teraz siedze przed komputerkiem w Poznaniu. Wieczorem znowu do Berlina... normalnie jak na drugi koniec miasta :)
--
Picasso

Data: 2012-01-10 10:38:35
Autor: Sylwester Łazar
[ONET] nowa A2
Jak zwykle ktos musi marudzic...;) Jeszcze o godz 7:30 wysylalem emalie z
Berlinka a teraz siedze przed komputerkiem w Poznaniu.
W Poznaniku :-)
Berlina... normalnie jak na drugi koniec miasta :)
2,5h.
Ja wczoraj jechałem 2h z Piątkowa do Torzymia.
Wszystko zależy od miejsca skąd się wyrusza.
Z Piątkowa do A2 masz 40 minut.
A w Berlinie to z kawiarni na Alexander Platz też pewnie nie wysyłałeś tego
e-maila.
No i jak tak gnasz 140km/h, to koszt takiego przejazdu min. 400 zł w dwie
strony.
Pociąg EC robi to taniej i bezpieczniej już chyba od 10 lat.
No, ale to w sumie p.m.s. a nie PKP :-)
S.

Data: 2012-01-11 15:24:19
Autor: Pabl_o
[ONET] nowa A2

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:jeh081$ds6$1mx1.internetia.pl...
2,5h.
Ja wczoraj jechałem 2h z Piątkowa do Torzymia.
Wszystko zależy od miejsca skąd się wyrusza.

7 km od ringu - Pankow, do okolic Niepruszewa - wyjazd w Buku.

Z Piątkowa do A2 masz 40 minut.

Przez Kiekrz i Przezmierowo do Buku znacznie krocej, oczywiscie dopoki nie uruchomia oplat na calym odcinku, nie kazdy moze wjechac/zjechac w okolicach Buku.

No i jak tak gnasz 140km/h, to koszt takiego przejazdu min. 400 zł w dwie
strony.
Pociąg EC robi to taniej i bezpieczniej już chyba od 10 lat.
No, ale to w sumie p.m.s. a nie PKP :-)

Dieslem ok 350 zl w obie strony, pociag na trasie Poznan-Berlin to 30 eur na jedna osobe, to juz prawie 300 zl. Za wygode warto doplacic te 50 zl...

--
Picasso

[ONET] nowa A2