[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca

Data: 2009-06-12 23:28:00
Autor: MK
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
Citi wprowadza nowy Regulamin i nowa TOiP, zaczynaja obowiazywac od 1 lipca...
http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/konta/toip_kont_010709.pdf
http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/konta/regulamin_kont_010709.pdf

Hm...ciekawe czy Nordea utrzyma TOiP...

MK

Data: 2009-06-12 15:34:28
Autor: szczurwa
- nowa TOiP od 1 lipca
On 12 Cze, 23:28, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Hm...ciekawe czy Nordea utrzyma TOiP...

Mam nadzieję, bo dopiero co otworzyłem rachunek...

Data: 2009-06-13 08:48:12
Autor: krzysztofsf
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
MK pisze:
[...]

Analizowales? Jak z przelewami z kart?

Data: 2009-06-13 09:01:29
Autor: krzysztofsf
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
krzysztofsf pisze:

Analizowales? Jak z przelewami z kart?

Sam rzucilem okiem - nie zdzierzylem :))

To koniec Citione Direct.

W regulaminie nie mam pojecia co sie zmienilo.

Data: 2009-06-13 10:45:04
Autor: Mithos
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
krzysztofsf pisze:
Analizowales? Jak z przelewami z kart?

Ale jaja z tą TOiP. Warunki zwalniające z opłat za konta koszmarne (wypływy: 2500 PLN dla CitiDirect, 5000 PLN dla CitiOne - inaczej płacimy 17,99 PLN). W każdym przypadku debetowa karta płatna (CitiDirect 2,99 PLN, CitiOne 5,99 PLN - ale wszystkie bankomaty bezpłatne).

Reasumując : jeśli ktoś nie ma wpływów 5000 PLN to za rachunek w Citi zapłaci 17,99 PLN + 5,99 PLN za kartę. To nawet lepiej niż w PKO BP.

--
Mithos

Data: 2009-06-13 11:00:10
Autor: MK
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h0voul$rnk$1news.onet.pl...

Reasumując : jeśli ktoś nie ma wpływów 5000 PLN to za rachunek w Citi zapłaci 17,99 PLN + 5,99 PLN za kartę. To nawet lepiej niż w PKO BP.

Ale jak ma to oferta warta rozwazenia. Wszystkie bankomaty bez prowizji + mozliwosc podpiecia karty debetowej do konta walutowego. A w takim Multi AQ przy 5tys oplata niewiele mniejsza i brak tych 2 elementow.
Ja w kazdym razie dodalem CitiOne do swojej listy obserwacyjnej. Do konca sierpnia poczekam jeszcze w Fortisie a potem Nordea Spektrum (o ile nie zmienia TOiP) lub CitiOne :).

MK

Data: 2009-06-13 09:09:48
Autor: Wojciech Bancer
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
On 2009-06-13, MK <macka@interia.pl> wrote:
[...]

I ten jakże zajebisty interfejs online... ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-13 11:19:34
Autor: MK
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
"Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> wrote in message news:slrnh36r70.s21.proteuspl-test.org...

I ten jakże zajebisty interfejs online... ;)

Rewelecyjny nie jest ale najwazniejsza funkcjonalnosc ma. Dla mnie w przypadku konta najwazniejsze jest dokonywanie przelewow oraz dostep do gotowki.

MK

Data: 2009-06-13 11:43:44
Autor: Kamil Jońca
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
"MK" <macka@interia.pl> writes:

[...]

Tylko proszę pamiętać, że (o ile nic się nie zmieniło) to przez internet
nie zlecisz przelewów w sumarycznej wysokości > 5000/dzień.

KJ

--
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2009-06-13 12:06:58
Autor: MK
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:87ljnwcvu7.fsfalfa.kjonca...

Tylko proszę pamiętać, że (o ile nic się nie zmieniło) to przez internet
nie zlecisz przelewów w sumarycznej wysokości > 5000/dzień.

W tej TOiP stoi

15.5 dzienny limit platnosci wykonanych w Citibank Online 25 000 PLN
5000 jest dla dziennego limitu transakcji IO

MK

Data: 2009-06-17 23:03:16
Autor: Sierp
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
MK pisze:
Rewelecyjny nie jest ale najwazniejsza funkcjonalnosc ma. Dla mnie w przypadku konta najwazniejsze jest dokonywanie przelewow oraz dostep do gotowki.

wkurza mnie brak podgladu na kredyt hipoteczny..

Sierp

Data: 2009-06-13 11:08:17
Autor: Mithos
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
MK pisze:
[...]

Pomijam to 17,99 PLN bo z tego można się wymigać. Ale 5,99 PLN za kartę debetową ?

--
Mithos

Data: 2009-06-13 11:15:28
Autor: MK
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h0vqa6$uj9$1news.onet.pl...

Pomijam to 17,99 PLN bo z tego można się wymigać. Ale 5,99 PLN za kartę debetową ?

Ja to traktuje raczej jako abonament za wyplaty ze wszystkich bankomatow. Gdybym bral to oczywiscie Mastercard Electronic, a nie Maestro, wiec dodatkowo mozliwosc przeprowadzenia nawet transakcji IO bez przewalutowania.

MK

Data: 2009-06-13 11:24:42
Autor: Mithos
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
MK pisze:
[...]

Ale te wszystkie bezpłatne bankomaty to tylko w Polsce. Tak więc podpięcie karty do rachunku walutowego nie przejdzie.

--
Mithos

Data: 2009-06-13 11:27:53
Autor: MK
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h0vr8v$og$1news.onet.pl...

Ale te wszystkie bezpłatne bankomaty to tylko w Polsce. Tak więc podpięcie karty do rachunku walutowego nie przejdzie.

Nie tylko, bo wszystkie bankomaty Citi na swiecie. A karta mozna takze placic bezgotowkowo, wtedy takie podpiecie moze sie przydac.

MK

Data: 2009-06-13 11:38:21
Autor: Mithos
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
MK pisze:
Nie tylko, bo wszystkie bankomaty Citi na swiecie. A karta mozna takze placic bezgotowkowo, wtedy takie podpiecie moze sie przydac.

Może się przydać. Jak dla mnie to jest to całkowicie nieprzydatne :)

--
Mithos

Data: 2009-06-17 23:04:31
Autor: Sierp
[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
MK pisze:
Ale jak ma to oferta warta rozwazenia.

ale chyba sie gdzies przeniose... na razie jeszcze poczekam, ale mocno sie zastanowie

jeszcze mnie końsultant rozbawił, bo twierdzil i sie upieral, ze oplata za karte debetowa to zawsze byla...

Sierp

Data: 2009-06-13 18:35:42
Autor: Ja_Nul^
[Citi] konto studenckie
MK wrote:
[...]

Mam teraz wersje studencką CitiOne Direct, więc nadal bez opłat. Pytanie
tylko (bo V rok niestety ma się ku końcowi) czy sami zmienią konto na
zwykłe CitiOne Direct, czy też konto studenckie zostanie, aż może kiedyś
się połapią. Przerabiał to ktoś?

--
|oo  Pozdrawiam         GyGy:1314046  oo|
| O    Ja_Nul^            sig v0.1    o

[Citi] - nowa TOiP od 1 lipca