nowa grafika i kwasy

Data: 2010-08-11 19:02:48
Autor: furi
nowa grafika i kwasy
Witam
Kupiłem nową grafe - Radeona 5770, wszystko działa ok poza jedną rzeczą - komp się strasznie długo botuje, po wciśnięciu przycisku przez około minute dioda zasilania mruga, z głośniczka na płycie wydobywa się rytmiczne stukanie, a monitory się nie włączają. Potem dioda zapala się na stałe, speaker wydaje normalnie pojedyncze bipniecie, bios sie na monitorach pojawia i wsio jest OK.
PĹ‚yta - DFI infinity NF ultra M2
Od czego to może być?
pozdrawiam

Data: 2010-08-11 23:41:12
Autor: Andrzej W.
nowa grafika i kwasy
A jak z mocÄ… zasilacza i jego wiekiem?

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2010-08-11 22:59:07
Autor: furi
nowa grafika i kwasy
W dniu 2010-08-11 22:41, Andrzej W. pisze:
A jak z mocÄ… zasilacza i jego wiekiem?

Polroczny corsair VX550, radeona 4780 zracego 2x wiecej pradu niz ten 5770 ciagnol bez problemu wiec to raczej nie to..
bios do mobo tez juz wgralem najnowszy (koniec 2008 roku)
pozdrawiam

Data: 2010-08-15 15:07:44
Autor: Radosław Sokół
nowa grafika i kwasy
W dniu 11.08.2010 19:02, furi pisze:
Kupiłem now± grafe - Radeona 5770, wszystko działa ok poza jedn± rzecz±
- komp się strasznie długo botuje, po wci¶nięciu przycisku przez około

Wygl±da jak jaka¶ niezgodno¶ć BIOS płyty z now± kart±.
Jeżeli nowszego nie ma, to raczej nic się nie zrobi z tym
poza pogodzeniem się z objawami lub wymian± karty na inn±
(inny model lub ten sam model innego producenta).

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2010-08-16 17:18:56
Autor: furi
nowa grafika i kwasy
W dniu 2010-08-15 14:07, Radosław Sokół pisze:
[...]

Bios wgralem najnowszy i dalej to samo, bede sie musial pogodzic z tym dlugim właczaniem. Kupilem tez win 7 i ssd OCZ Agility 2, czas od wcisnieca guzika do zaladowania windy itak jest szybszy z tym czekaniem minute niz byl wczesniej bez tego. Jakby ktos sie zastanawial czy warto wyrzucac kase w SSD  - warto jak cholera, jesli chodzi o dzialanie windowsa, czas odpalania sie aplikacji itp. niebo a ziemia w porownaniu do HDD.
pozdrawiam

Data: 2010-08-24 22:01:27
Autor: Andrzej Kuća
nowa grafika i kwasy
Mam podobnie, zailacz Corsair 550W, nowy komputer i po wł±czeniu przycisku
zasilania nie os razu startuje, dopiero po około pół minuty zaczyna ładować
BIOS i dalej idzie poprawnie. Poza tym raczej nic się nie dzieje, przynajmniej
nie zauważyłam jakich¶ anomalii. Może kto¶ wie, jak to rozwi±zać? Napięcia w
BIOSie poprawne, memtest nic nie wykazał, pamięć w tripple channel (3x1GB), i7
920, dysk Samsung 1TB, płyta GA-EX58-UD5 (BIOS najnowszy), win7.

nowa grafika i kwasy