nowa grupa -- Internet 3/4G

Data: 2011-11-04 22:59:00
Autor: adressss
nowa grupa -- Internet 3/4G
czesc,

sa sobie takie grupy: pl.comp.sieci.bezprzewodowe
pl.misc.telefonia.gsm

a wg mnie przydalaby sie grupa dotyczaca dostepu do Internetu od
operatorow komorkowych. Bo w sumie nie wiadomo gdzie pytac i szukac
problemow dotyczacych wlasnie dostepu do Internetu od komorkowcow.

na bezprzewodowe to tematem wiadacym jest wifi a na gsm - sprawy
telefonow komorkowych i taryf.

Moze powstalaby nowa grupa, ktorej celem bylby wlasnie Internet (3/4G)
od operatorow komorkowych?

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-04 22:04:27
Autor: Waldek Godel
nowa grupa -- Internet 3/4G
Dnia Fri, 04 Nov 2011 22:59:00 +0100, adressss@poczta.pl napisał(a):

[...]

NTG!!!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na

Data: 2011-11-04 22:14:21
Autor: Pszemol
nowa grupa -- Internet 3/4G
<adressss@poczta.pl> wrote in message news:10o8b750oeomsjb4vic2n5q49e3ccstjgr4ax.com...
[...]

Nie wiem skad u Ciebie watpliwosci...  Trafiles na wlasciwa grupe.

na bezprzewodowe to tematem wiadacym jest wifi a na gsm - sprawy
telefonow komorkowych i taryf.

Nie wiem czy zauwazyles, ale sa tu liczne tematy taryf komórkowych.
A wiec wal smialo - co Cie trapi?

Data: 2011-11-07 13:09:10
Autor: adresss
nowa grupa -- Internet 3/4G
On Fri, 4 Nov 2011 22:14:21 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

zadna z ww. grup nie jest adekwatna do tematu Internetu od operatorow
komorkowych (Internet 3/4G).

Do kogo trzeba uderzyc, aby powstala nowa grupa, ktorej glownym celem
bylby wlasnie Internet mobilny/stacjonarny w technologiach radiowych
(ale nie wifi) od operatorow komorkowych: Orange, Plus, T-mobile,
Play, inni mniejsi  (na 420/450/850/900/1800/2100/3.5 wimax).

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-07 12:12:00
Autor: Waldek Godel
nowa grupa -- Internet 3/4G
Dnia Mon, 07 Nov 2011 13:09:10 +0100, adresss@poczta.pl napisał(a):

[...]

No wychodzi, że do pana Krzysztofa Jarzyny ze Szczecina.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

Data: 2011-11-07 16:00:14
Autor: Maciej Bebenek
nowa grupa -- Internet 3/4G
W dniu 2011-11-07 13:12, Waldek Godel pisze:
[...]

Surmacza już nie ma?

Data: 2011-11-07 15:10:55
Autor: Waldek Godel
nowa grupa -- Internet 3/4G
Dnia Mon, 07 Nov 2011 16:00:14 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

No wychodzi, że do pana Krzysztofa Jarzyny ze Szczecina.

Surmacza już nie ma?

A zaczął już przyjmować, jak on to nazwał.. "uderzenia"?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-11-07 16:19:46
Autor: Maciej Bebenek
nowa grupa -- Internet 3/4G
W dniu 2011-11-07 16:10, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 07 Nov 2011 16:00:14 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

No wychodzi, że do pana Krzysztofa Jarzyny ze Szczecina.

Surmacza już nie ma?

A zaczął już przyjmować, jak on to nazwał.. "uderzenia"?

Nie wiem, ostatni raz uczestniczyłem chyba w utworzeniu właśnie tej grupy :-)
I skoro wszystko jest już stworzone, to trzeba likwidować Usenet :-P

Data: 2011-11-07 15:29:08
Autor: Waldek Godel
nowa grupa -- Internet 3/4G
Dnia Mon, 07 Nov 2011 16:19:46 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

Nie wiem, ostatni raz uczestniczyłem chyba w utworzeniu właśnie tej grupy :-)

I chyba już wtedy obowiązywało RFD i CFV. Myślisz, że ktoś, kto poległ na
wyguglaniu zasad tworzenia nowych grup będzie w stanie stworzyć prawidłowy
opis grupy? No proszę cię...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-11-07 18:39:25
Autor: adresss
nowa grupa -- Internet 3/4G
pl.comp.sieci.bezprzewodowe

aby na dwoch grupach nie dyskutowac na temat (ten sam) ew. powstania
grupy dotyczacej Internetu 3G/4G, przeniesmy dyskusje na pl.comp.sieci.bezprzewodowe

Ja jestem wstanie poswiecic troche czasu, aby napisac/zdefiniowac co
trzeba aby adminom uszczknac troche pracy.

-- - tu juz nie dyskutujmy i przenosimy sie na pl.comp.sieci.bezprzewodowe

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-07 19:05:26
Autor: Maciej Bebenek
[...]