nowa grupa -- Internet 3/4G

Data: 2011-11-07 18:39:25
Autor: adresss
nowa grupa -- Internet 3/4G
pl.comp.sieci.bezprzewodowe

aby na dwoch grupach nie dyskutowac na temat (ten sam) ew. powstania
grupy dotyczacej Internetu 3G/4G, przeniesmy dyskusje na pl.comp.sieci.bezprzewodowe

Ja jestem wstanie poswiecic troche czasu, aby napisac/zdefiniowac co
trzeba aby adminom uszczknac troche pracy.

-- - tu juz nie dyskutujmy i przenosimy sie na pl.comp.sieci.bezprzewodowe

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-07 19:05:26
Autor: Maciej Bebenek
[...]